شیخ نعیم قاسم: تا وقتی مقاومت وجود داد آمریکا نمی‌تواند به اهدافش در منطقه برسد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد تا وقتی مقاومت وجود دارد آمریکا با تجاوز و وضع تحریم علیه کشور‌های عربی نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان،  با تاکید بر نقش مقاومت در مقابله با نقشه‌های شوم واشنگتن برای منطقه اعلام کرد طرح آمریکا در سوریه شکست خورده است.

او در سخنرانی امروز خود در بعلبک تاکید کرد: طرح آمریکا در سوریه، عراق، لبنان و سایر مناطق منطقه شکست خورده است و طرح‌های آینده آن نیز شکست خواهد خورد.

این مقام حزب‌الله افزود: مقاومت در کمین طرح‌های آمریکا باقی خواهد ماند و تا وقتی که ایستادگی در برابر آمریکا وجود دارد و کسانی هستند که با آمریکا مقابله می‌کنند، واشنگتن با تجاوز و وضع تحریم علیه کشور‌های عربی و مقاومت نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

شیخ نعیم قاسم اضافه کرد: مقاومت بر پایه اصولی ثابت و اصیل قرار دارد و تحریم‌های آمریکا نخواهد توانست ما را از مسیر اصلیمان منحرف کند.

او در پایان گفت آمریکا می‌خواهد سیطره رژیم صهیونیستی را نهادینه کند که این مسئله به ضرر فلسطینی‌ها و همه ساکنان منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار