امدادرسانی هلال احمر به ۳۱ مصدوم در ۱۴ حادثه

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۴ مورد حادثه در استان گزارش شد که ۳۱ نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد محمدی معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به حوادث ۲۴ ساعت اخیر و امداد رسانی جمعیت هلال احمر اصفهان به مصدومان اظهار کرد: در این بازه زمانی در مجموع ۱۴ مورد حادثه در استان گزارش شد که چهار مورد حوادث جاده‌ای، پنج مورد شهری، یک مورد خدمات حضوری، یک مورد کوهستان، یک مورد سیلاب و یک مورد برف و کولاک در منطقه سمیرم بوده است.

وی با بیان اینکه در این حوادث ۳۱ نفر مصدوم شدند، گفت: تعداد ۱۴ نفر از مصدومان این حوادث به وسیله نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان به مرکز درمانی انتقال یافتند و دو نفر درمان سرپایی شدند و بقیه موارد نیز اورژانسی بودند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در بحث آب گرفتگی و برف و کولاک هم به ۳۶ نفر امداد رسانی صورت گرفت.

محمدی با تاکید به اینکه از مهم‌ترین حوادث طی ۲۴ ساعت اخیر برخورد تریلر با اتوبوس در محور میمه –دلیجان بعد از دوراهی موته بوده است، گفت: این حادثه رانندگی ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این اتوبوس که در مسیر شیراز- تهران در حال حرکت بود در اثر برخورد با تریلر ۱۸ نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند.

محمدی با اشاره به اینکه سه کد نیرو‌های امداد و نجات و پنج کد نیرو‌های پیش بیمارستانی اورژانس برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه رانندگی اعزام شدند، اظهار کرد: همچنین دو دستگاه آمبولانس و دو خودروی نجات، مصدومان این حادثه رانندگی را برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

وی با تاکید به آمادگی نیرو‌های امداد و نجات برای امداد رسانی در مناطق سیل زده در شرق و جنوب، اظهار کرد: نیرو‌های امدادی در حال آماده باش هستند، هماهنگی‌های لازم با فرمانداری انجام شده و از ساعت یک بامداد پیش بینی بارندگی را در این مناطق داریم، بیشترین تمرکز و برنامه‌ریزی‌ها برای امشب است و امیدواریم که اتفاقی نیفتد.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: برای مناطق خور و بیابانک، نایین و شرق اصفهان، بارندگی شدید پیش‌بینی شده است؛ تیم‌های جمعیت هلال احمر اصفهان در ورزنه و کوهپایه درحال آماده باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰ نفر از نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر در خور و بیابانک و ۳۰ نفر نیز در سمیرم طی دو روز آینده در حالت آماده باش خواهند بود.

محمدی با بیان اینکه نیرو‌های امدادرسان جمعیت هلال احمر اصفهان در مناطق سیل زده خوزستان در حال امداد رسانی به مصدومان هستند، گفت: تعداد ۶۲ نفر نجات گر و ۱۱ خودرو عملیاتی برای امداد و نجات مصدومان به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شدند.

وی تاکید کرد: این نیرو‌ها تا کنون به تعداد ۱۸۰ خانوار امداد رسانی کردند و تعدادی مدارس برای تخلیه اضطرای آماده شده و کار امداد رسانی در حال انجام است.

انتهای پیام/م

 

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به حادثه دیدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.