استقرار کلینیک دندانپزشکی در اردوگاه سیل زدگان حمیدیه

مسئول اداره امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از استقرار کلینیک دندانپزشکی در اردوگاه سیل زدگان حمیدیه خبر داد.

استقرار کلینیک دندانپزشکی در اردوگاه سیل زدگان حمیدیهبراتی، مسئول اداره امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از وقوع سیلاب در مناطقی از استان خوزستان از جمله؛ شهر‌های سوسنگرد، حمیدیه و... و اسکان سیل زدگان در چندین اردوگاه، این معاونت در راستای رسالت سازمانی خود و باهدف کاهش آلام مردم محروم منطقه، اقدام به استقرار و راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در اردوگاه جواد الائمه نموده است.

وی تصریح کرد: با تامین تجهیزات و لوازم مصرفی مورد نیاز از محل منابع مالی این معاونت و تامین نیروی انسانی مجرب پس از اطلاع رسانی و با همکاری انجمن دندانپزشکان استان، شاهد حضور فعال و خودجوش همکاران دندانپزشک جهادگر در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر بودیم.

براتی با بیان اینکه تاکنون ۳۲۶ نفر توسط همکاران دندانپزشک مستقر در کلینیک سیار دندانپزشکی این معاونت، ویزیت شده اند اظهار داشت: از این تعداد برای ۱۲۷ نفر خدمات درمانی با اولویت ترمیم، درمان ریشه، پالپوتومی و خارج نمودن دندان‌های غیرقابل ترمیم صورت گرفته است.

انتهای پیام/گ

ارائه خدمات درمانی به سیل زدگان

برچسب ها: اخبار پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.