بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح ابوذر؛ پایان خردادماه

شهردار کرمان به تبیین میزان روند پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح ابوذر شهر کرمان پرداخت و گفت: این پروژه تا پایان خردادامسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح ابوذر؛ پایان خردادماهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهران عالم زاده شهردار کرمان با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح ابوذر شهر کرمان گفت: هم اکنون پروژه تقاطع غیر همسطح ابوذر فعال بوده و با تمام توان در حال اجرای این پروژه هستیم.

وی افزود: این پروژه تا پایان خردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید

شهردار کرمان در خصوص تمهیدات شهرداری در صورت بارش زیاد باران در شهر کرمان اظهار کرد: خوشبختانه طبق گزارشات سازمان هواشناسی استان، این سامانه بارشی که از امروز وارد استان کرمان می‌شود، در شهر کرمان به میزانی نیست که باعث نگرانی شود.

وی ادامه داد: این باران‌ها بیشتر در شهر کرمان به‌صورت آبگرفتگی است که شهرداری برای این آبگرفتگی‌ها برنامه دارد و تهدید سیلی برای شهر کرمان وجود ندارد.

عالم‌زاده با تاکید برآنکه این سامانه بارشی برای شهر کرمان تهدیدی ندارد، اظهار کرد: اگر سیل هم داشته باشیم که احتمال این موضوع بسیار کم است، شهرداری سناریو‌هایی برای این موضوع در ستاد بحران شهرداری طراحی و همه آمادگی‌های لازم در این خصوص وجود و جای هیچ نگرانی برای شهر کرمان وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

اتمام تقاطع ابوذر کرمان دوماه آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار