پخت ۱۴ هزار قرص نان برای سیل زدگان

رییس شورای اسلامی شهر ونک از پخت ۱۴ هزار قرص نان توسط مردم شهید پرور شهر ونک از توابع سمیرم برای سیل زدگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زیبا نصیری، رییس شورای اسلامی شهر ونک از توابع بخش مرکزی شهرستان سمیرم  گفت: زنان و دختران این شهر در اقدامی داوطلبانه از صبح امروز اقدام به پخت ۱۶ کیسه آرد کرده اند، مکان پخت نان در سالن بزرگ یکی از خیریه‌های این شهر بوده و کل هزینه‌های تامین آرد و پخت نان‌های محلی مردمی است.
وی ادامه داد: قرار است تعدادی کیسه آرد که معادل ۱۴ هزار قرص نان می‌شود با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان ارسال شود.

رییس شورای اسلامی شهر ونک با یادآوری اینکه ونک در زمان دفاع مقدس با وجود اینکه روستایی کوچک بود، اما ۱۰۰ شهید به نظام اسلامی تقدیم کرد اظهار داشت: آن زمان مردم با کمک جانی و مالی خود به کمک رزمندگان رفتند و امروز هم با این کمک‌ها هموطنان خود را یاری می‌کنند.

نصیری با اشاره به اینکه سیلاب و آبگرفتگی در همین شهر ونک نیز خسارت‌هایی بر جای گذاشت تصریح کرد: افزون بر ۴۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری و شهرداری در همین سیل اخیر وارد شد.

وی افزود: طبق اعلام کارشناسان شهرداری این شهر در حالی که ۳۳ واحد مسکونی این منطقه بطور کامل خراب شد، اما مردم عزیز این دیار شهیدپرور با این اقدام خود بار دیگر نوع دوستی خود را ثابت کردند.


انتهای پیام/ی


 


دست یاریِ مردم سمیرم به سیل زدگان

برچسب ها: شورای شهر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.