هشتاد میلیون ایرانی پاسدار انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه خوی گفت: هشتاد میلیون ایرانی پاسدار انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوی بعد از تبریک اعیاد شعبانیه به اقدام ابلحانه ترامپ اشاره کرد وگفت:امروز ترامپ ابلح به خاطر ترس از سپاه و مردم ایران اسلامی، به ۸۰ میلیون نفرمردم ایران توهین کرده و جای شکر دارد که ترامپ ابلح با گفتن آن حرف‌های ناخردانه، مردم ایران را در دنیا عزیزتر و چهره واقعی دشمنان انقلاب اسلامی را در دنیا آشکار و رسوا کرد.

وی اظهارداشت: ترامپ ابلح وامثال آن باید بدانند که، هشتاد میلیون ایرانی پاسدار انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و این اقدام ترامپ، سپاه را بیش از پیش قدرتمندتر و عزیزتر کرده است.

سرهنگ محمدباقرعلایی در ادامه به مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد وگفت: رهبری بی نظیر رهبر انقلاب، روحیه استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی، شهادت طلبی مردم، نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی و قدرت موشکی جمهوری اسلامی از جمله مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است که ترامپ به خاطر وحشت از آن‌ها سپاه و ۸۰ میلیون ایرانی را ترویست خوانده است.

علایی تصریح کرد: یکی دیگر ازاهداف استکبارجهانی اختلاف انداختن بین مردم و مسئولین نظام وبه هم زدن اتحاد آن‌ها است و دشمنان باید خوب بدانند هیچ گونه فاصله‌ای میان پاسداران و مردم وجود ندارد و پاسداران، همراهان راستین و فرزندان مردم هستند و برای دفاع از انقلاب اسلامی می‌کوشند.

فرمانده سپاه خوی در ادامه تاکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی، در طول ۴۰ سال در تمامی عرصه‌ها فعالیت داشته و دارند ودر همه جبهه‌ها بر ضد کفر و ظلم جهاد می‌کنند و با جان و دل و با عشق و علاقه به اسلام خدمت می‌کنند.

علایی  گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا هیچ گونه ارزش و اعتباری ندارد؛ وی به دلیل ترس از سپاه و مردم ایران اسلامی؛ برای حفظ آبروی خود بین کشور‌های اروپایی به هر کاری دست می‌زند و قطعا این بار هم مثل گذشته شکست می‌خورد.

پیمان تابانفررئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی بعداز تبریک اعیاد شعبانیه وروز پاسدار، در این دیداربابیان اینکه خبرنگاران با اسلحه قلم حامی سپاه پاسداران و نظام اسلامی و استقلال کشور و عزت و سرافرازی مردم هستندوگفت: خبرنگاران شهرستان خوی، بدون اینکه مبلغی دریافت کنند و یا چشم داشتی داشته باشند، حمایت از نظام اسلامی و سپاه پاسداران و استقلال و پیشرفت کشور و عزت و سرافرازی مردم را به عنوان رسالت و وظیفه اخلاقی خود می‌دانند و همیشه در این راستا حرکت کرده اندوایجاد پل ارتباطی بین مردم ومسئولین هستند.
 
انتهای پیام/م
 

دیدار فرمانده سپاه خوی با خبرنگاران 

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.