نگاه ویژه شهرداری ارومیه به بافت فرسوده در سال ۹۸

شهردار ارومیه گفت: ۷ کیلومتر از کمربندی دوم شهر از جاده سرو تا جاده انهر تا پایان سال جاری گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد حضرت پور شهردار ارومیه در برنامه رادیویی با اشاره به اولویت‌های شهرداری ارومیه در سال ۹۸، بیان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، آسفالت ریزی مناطق و نگاه ویژه به بافت فرسوده و ساماندهی آب‌های سطحی با تخصیص ۵۰ میلیارد تومان از اولویت‌های شهرداری در سال ۹۸ است.

وی با اشاره به تقاطع غیر هم سطح آذربایجان و کمربندی دوم شهر، اظهار کرد: تقاطع غیرهم سطح آذربایجان تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد و همچنین کمربندی دوم شهر به طول ۲۹ کیلومتر از جاده سرو تا جاده انهر که ۷ کیلومتر آن تا پایان سال گشایش می‌یابد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه در سال ۹۸ جهت آسفالت محلات ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است، گفت: امسال شهرداری ۷۰ کیلومتر برای حفاری‌های جهت فاضلاب شهری مجوز داده است و هر منطقه شهری با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان نسبت به اسفالت رویه و خاکی اقدام می‌کنند.

وی با اعلام اینکه امسال شهرداری ارومیه به بافت فرسوده نگاه ویژه دارد، بیان کرد: کف سازی بازار تاریخی و ساماندهی آب‌های سطحی در آن، آسفالت بافت فرسوده شهری، جداره سازی خیابان امام خمینی (ره) و تعریض خیابان امام (ره) به عرض دو متر از هر طرف جهت ایجاد رفاه شهری از جمله اقدامات در بافت فرسوده در سال ۹۸ است.
 
انتهای پیام/م
 

لزوم توجه به بافت فرسوده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.