بازدید شهردار پیرانشهر از پست ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر

شهرداری و اعضای شورای شهر از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی پیرانشهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اعضای شورای شهر به همراه شهرداری پیرانشهر، از پست ایمنی و سلامت مسافران پیرانشهر بازدید کرده و انور سعیدی ضمن تقدیر و تشکر از این زحمتکشان بی ادعا، تبریک سال نو و امضای کمپین" بهرفت "و آرزوی سلامتی برای همه‌ی شهروندان فهیم شهر، آن‌ها را در سفر‌های نوروزی به رعایت نکات ایمنی توصیه کرد.

وی، در این خصوص گفت: تابلو‌های راهنمایی و رانندگی پیام آوران نظم و قانون هستند رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نشانگر شخصیت و فرهنگ اجتماعی ما است.

شهردار پیرانشهر، تاکیدکرد: مسافران به فرامین و توصیه‌های علائم و چراغ‌های راهنمایی توجه کرده و قوانین را رعایت کنند.

وی، مسافران را به آرامش درحین رانندگی تاکید کرده و گفت: استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی عامل بسیاری از تصادفات است لذا در صـورت ضرورت پاسخ گویی، خودرو را به منتهی‌الیه سمـت راست خیابان هدایت کرده و سپس از تلفن همراه استفاده کنند.

سعیدی عنوان کرد: رانندگان همیشه در داخل خودرو وسایل لازمه‌ی سفر به ویژه یک دستگاه کپسول آتش‌نشانی استاندارد به منظور خاموش کردن آتش و مـهار آن به همراه داشته باشند.

وی، ابراز کرد: داشتن حس مسئولیت و عدم توجه به منافع شخصی، مهمترین عامل برقراری ایمنی و جلوگیری از بروز سوانح دلخراش رانندگی است در این راستا درگذشت رانندگی اولین قدم در نظم دادن به ترافیک و جلوگیری از بسیاری از تصادفات است.

شهردار پیرانشهر، تصریح کرد: سرعت زیاد در رانندگی شتاب برای رسیدن به حوادث است مسافران توجه کنند تا کمبود زمان خود را با سرعت زیاد جبران نکنند.

سعیدی، تصریح کرد: مسافران ضمن جدی گرفتن نکات ایمنی سفر به هشدار‌های ستاد بحران در این چند روزه‌ی اخیر توجه ویژه معمول کنند تا سفری ایمن و بدون حوادث رانندگی را تجربه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

شهردار پیرانشهر به کمپین بهرفت پیوست

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.