برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با هدف حمایت از تولید ملی

این نمایشگاه در قالب ۱۵ غرفه متشکل از غرفه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی و واحد‌های تولیدی و صنعتی برگزار شد.

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با هدف حمایت از تولید ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رضا میرزایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، در سالی که به نام رونق تولید نام گرفته است که با هدف معرفی اهمیت و جایگاه موضوع محیط زیست و توسعه پایدار در تداوم و حمایت از تولید ملی برگزار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به لایه‌ها و سطوح مختلف اجتماعی، تعمیق فرهنگ زیست‌محیطی در جامعه، جلب مشارکت عمومی در حفظ و حراست از محیط زیست و معرفی توانمندی‌های علمی و آموزشی در این عرصه می‌باشد.

میرزایی در پایان گفت: رد پای آب، حیات وحش و تنوع زیستی، جنگل، سرزمین پایدار، هوای پاک، انرژی پاک و رد پای کربن و زمین پاک، شهر پایدار و جوامع پایدار از جمله موضوعات این نمایشگاه است که هر یک در سالن‌های مجزا موضوعات مختلفی رابه بازدیدکنندگان معرفی میکنند.

انتهای پیام/ ر

هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برای تعمیق فرهنگ زیست محیطی در جامعه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.