هشت سازه غیر مجاز در مسیر رودخانه تیس چابهار تخریب شد

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: هشت ساخت و ساز غیر مجاز در مسیر رودخانه تیس با هدف کاهش خسارت سیل، و تخریب زیرساخت‌های این شهرستان تخریب شد.

هشت سازه غیر مجاز در مسیر رودخانه تیس چابهار تخریب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گرشاسب خزائنی اظهار داشت: ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها ممنوع و این اقدامات توسط امور آب شناسایی و با حکم دادستانی چابهار رفع تصرف شده است.

وی افزود: این تجاوز‌ها به حریم رودخانه‌ها و ساخت و ساز در مسیل‌ها در زمان بارش موجب شدت گرفتن آب در رودخانه و وارد شدن خسارت شدید و تهدید جان مردم در پایین دست این منطقه می‌شود که برای پیشگیری از این اتفاق این سازه‌ها تخریب شده است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: علاوه بر هشت مورد تخریب، ۹۱ مورد هشدار تخلیه دیگر از تجاوز به حریم و مسیل رودخانه بر اساس حکم دادستانی شهرستان بصورت کتبی به ساکنان در مسیل تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: کسانی که قصد ساخت و ساز در زمین‌های نزدیک رودخانه و مسیل‌ها را دارند پیش از هر اقدامی از ارگان‌های مرتبط و سازمان منطقه آزاد استعلام کنند.

خزائنی افزود: برای اسکان اضطراری مسافران و حادثه دیدگان سیل اقدامات لازم انجام شده است.

انتهای پیام/گ

تخریب هشت سازه غیر مجاز در مسیر رودخانه تیس چابهار

برچسب ها: سیلاب ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.