اجرای یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: شرکت گاز آذربایجان غربی با یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی، در سال ۹۷ رکورد شکست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در خصوص اقدامات و دستاورد‌های سال ۹۷ شرکت گاز استان گفت: به مدد همت و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم شرکت گاز آذربایجان غربی، در بیشتر شاخص‌ها نه تنها رکورد شکسته ایم بلکه جزو شرکت‌های موفق در سطح کشورنیزبودیم و این در پرتو تلاش جهادی و ایثارگرانه محقق شده است.
 
وی گازرسانی به صنایع استان را از جمله موفق‌ترین اقدامات شرکت در سال گذشته عنوان و اظهار کرد: امروز مفتخرم که اعلام نمایم در بحث گازرسانی به صنایع و جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع، آذربایجان غربی رتبه دوم کشوری را بدست آورده است که این مساله یک شاخص مهم در راستای توسعه استان و همچنین اقتصاد مقاومتی بوده و نمونه بارزی از تلاش شبانه روزی همه کارکنان شرکت گاز استان می‌باشد.

شیخی در بخش دیگری از سخنان خود به گازرسانی روستایی نیز پرداخت وتصریح کرد: در سال ۹۷ نیز با اقدامی انقلابی توانستیم به ۲۷۰ روستای آذربایجان غربی گازرسانی انجام دهیم که عدد بسیار بالا و قابل توجهی است.
 
وی به درآمد‌های ناشی از جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع در استان در نتیجه عملیات گازرسانی اشاره کرد و گفت: در سال ۹۷ با ۶۲ هزار مورد اشتراک پذیری و ۳۴ هزار مورد نصب انشعاب حداقل ۱۰ لیترسوخت مایع به ازای هر خانوار صرفه جویی صورت گرفته است که این امر نماد بارز حرکت در مسیر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پیگیری آن سیاست‌ها در شرکت گاز استان آذربایجان غربی است.
 
وی با بیان اینکه با یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی، شرکت گاز استان آذربایجان غربی در سال ۹۷ رکورد شکست گفت: درسال ۱۳۹۷ بیش از ۶۶ هزار مورد واحد مسکونی در استان به شبکه گازرسانی کشور متصل شده اند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۷۲۷ مورد آن مربوط به گازرسانی به واحد‌های مسکونی روستایی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد در سال جدید اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده همچون سال ۹۷ و حتی سریعتر و بهتر از آن محقق گردیده و خدمات با کیفیتری به مردم سرزمین اسلامی و خصوصا استان زیبای آذربایجان غربی ارائه نمائیم.
 
انتهای پیام/م
 

تشریح دستاورد‌های سال ۹۷ شرکت گاز استان 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.