گوشی جدید ویوو با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد +تصاویر

شرکت ویوو اعلام کرد که گوشی iQOO دارای یک تنوع حافظه دیگر خواهد بود که دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی جدید ویوو دارای یک تنوع حافظه دیگر است +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ویوو مدتی است که با گوشی جدید خود یعنی iQOO روح تازه‌ای به تنوع محصولات خود داده و تقریبا در بازار‌های مهم جهان، به خصوص چین هیاهوی زیادی به راه انداخته است. در زمان معرفی این گوشی اعلام شد که ویوو iQOO قرار است با چهار نوع ترکیب حافظه تولید و سپس عرضه شود. این تنوع ترکیبی عبارتند از: ۶GB/۱۲۸GB، ۸GB/۱۲۸GB، ۸GB/۲۵۶GB و ۱۲GB/۲۵۶GB. در این ترکیب حافظه رم ۶، ۸ و یا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حجم خواهند داشت. شرکت ویوو به تازگی و از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که iQOO یک مدل دیگر هم خواهد داشت که این مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود.

مدل جدیدی که ویوو برای iQOO ارائه کرده، ۵۵۱ دلار قیمت دارد و در حال حاضر در بازار چین قابل خریداری است تا بعد از این در بازار‌های جهانی عرضه شود. بر خلاف دیگر نسخه‌های این گوشی که دارای تنوع رنگی زیادی هستند، مدل جدید iQOO تنها دارای یک رنگ آبی الکتریکی است.

ویوو iQOO یک گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ است و دارای پردازنده Snapdragon 855 زیر بدنه خود است. صفحه نمایش این گوشی از جنس AMOLED و اندازه آن ۶.۴۱ اینچ است. علاوه بر این، گوشی جدید گیمینگ ویوو دوربین سه‌گانه‌ای در پنل پشتی خود دارد. دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسل، لنز اولترا-واید این گوشی ۱۳ مگاپیکسل قدرت دارد و حسگر دیگر، یک سنسور عمق ۲ مگاکسلی است. iQOO دارای باتری بزرگی به حجم ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت است که برای شارژ شدن از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی استفاده می‌کند.

گوشی جدید ویوو دارای یک تنوع حافظه دیگر است +عکس

گفتنی است، شرکت ویوو یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراحی‌کننده، توسعه‌دهنده و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ کشور چین تأسیس شد. ویوو تمرکز خود را روی ارائه یک تجربه صوتی با کیفیت بالا برای کاربران استفاده‌کننده از فناوری شباهت زیاد به اصل در گوشی‌های هوشمند خود گذاشته است.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ فاش شد +تصاویر


انتهای پیام/

ویوو iQOO نسخه دیگری دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار