رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران:

سرویس اعلام منطقه تماس افراد با اورژانس ۱۱۵ راه‌اندازی می‌شود

ناظمی گفت: تصمیم داریم سرویسی را راه اندازی می‌کنیم که در هنگام ارتباط فرد با موبایل به اورژانس ۱۱۵، محدوده تماس وی به اورژانس اعلام شود.

راه اندازی سرویس اعلام منطقه تماس افراد با اورژانس ۱۱۵به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: در روز‌های اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که کودک ۶ ساله اصفهانی در تماس با اورژانس برای مادرش، تقاضای کمک دارد و در این شرایط سخت است که نیروی اورژانس باید بتواند منطقه سکونت چنین تماس‌هایی را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: از وقتی این کلیپ را دیدم با همکارانم در بخش‌های مختلف تبادل نظر کردیم و مقرر شد در کمتر از یک ماه، سرویسی راه اندازی کنیم که وقتی فردی با موبایل با اورژانس ۱۱۵ تماس می‌گیرد، محدوده تماس او را به اورژانس اعلام کنیم که در این صورت فقط نیاز به آدرس دقیق است.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم محل تماس افراد با اورژانس را به صورت نقطه زنی داشته باشیم، حریم شخصی افراد نقض خواهد شد و به همین خاطر منطقه محل تماس را به اورژانس ۱۱۵ اعلام می‌کنیم و امیدواریم که این سرویس زودتر برای اورژانس ۱۱۵ راه اندازی شود، البته اورژانس خصوصی نیز تقاضای راه اندازی این سرویس را داشته است.

انتهای پیام/

 شناسایی منطقه سکونت مراجعان تلفنی با اورژانس ۱۱۵

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.