حضور تکاوران در مناطق سیل زده، دلگرمی و مرهمی بر دل اندوهگین مردم است

رییس عقیدتی نیروی دریایی ارتش، حضور تکاوران در مناطق سیل زده، دلگرمی و مرهمی بر دل اندوهگین مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محمد مظفری نژاد، رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در جمع تکاوران اعزامی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل زده خوزستان در اهواز، حضور تکاوران در مناطق سیل زده موجب دلگرمی و مرهمی بر دل اندوهگین مردم دانست و گفت: اتحاد و همبستگی، رمز موفقیت در شرایط بحرانی است.

وی بیان داشت: حضور نیرو‌های مسلح به خصوص ارتش در کنار مردم سیل زده توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و آلام مردم را کاهش می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری نژاد، با تاکید بر همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان برای تسریع در جبران خسارت ناشی از سیل در این مناطق اظهار کرد: همانگونه که در ۸ سال دفاع مقدس، تنها رمز پیروزی ما علیه دشمن، اتحاد بین مردم و مسئولان بود، امید است در شرایط کنونی نیز با کمک و همدلی بتوانیم برای جبران خسارات و بازسازی شهر‌ها و روستا‌ها تلاش مضاعفی داشته باشیم.

کوروش سلیمانی، فرمانده تکاوران اعزامی نیروی دریایی ارتش نیز با اشاره به فعالیت تکاوران در کمک رسانی به مردم استان خوزستان افزود: تکاوران نیروی دریایی ارتش با تمام ظرفیت و توان خود در کنار مردم حضور داشته و برای امدادرسانی به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/گ

حضور تکاوران در مناطق سیل زده عامل کاهش آلام سیل زدگان

برچسب ها: ارتش ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.