میثاقیان: خونه به خونه پنجمین تیمی بود که مانع از سقوط آن شدم

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: پیش از این مانع از سقوط تیم‌های زیادی شدم، اما حفظ خونه به خونه در لیگ یک، لذت بخش‌ترین تجربه ام است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل پس از پیروزی تیمش در برابر قشقایی اظهار کرد: از اینکه برای خونه به خونه کار می‌کنم لذت می‌برم، امروز بازیکنان با قلبشان بازی کردند، روز‌های سختی را گذراندیم و فشار زیادی را تحمل کردیم، اما خدا را شکر با پیروزی در بازی امروز در لیگ یک ماندنی شدیم، احساس میکنم این بازی فینال جام باشگاه‌های ایران بود. به هواداران این پیروزی را تبریک می‌گویم و بابت حمایت‌ها از آن‌ها ممنونم. به تیم حریف هم تبریک میگویم که تا آخرین لحظه جنگیدند و قهرمانانه بازی کردند.

میثاقیان در ادامه بیان کرد: خونه به خونه در فوتبال ایران یک برند است و سابقه نایب قهرمانی در جام حذفی را دارد. دلیل افت امسال ما بد بسته شدن تیم بود، زیرا مالک باشگاه تمایلی به ادامه فعالیت در فوتبال نداشت، اما به خاطر مردم بابل از تصمیمش منصرف شد.

وی ضمن تمجید از مسئولان بابت حمایت از این تیم گفت: در ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم، اما با کمک‌های مسئولان باشگاه و استان همه چیز فراهم شد تا خونه به خونه موفق شود و این روز رویایی رقم بخورد.

میثاقیان افزود: اگر بازی امروز را می‌باختیم قطعا مرده بودم! و دیگر فصل بعدی برای من وجود نداشت. من تیم‌های شموشک، سیاه جامگان، راه آهن و شاهین بوشهر را در لیگ یک نگه داشتم و خونه به خونه پنجمین و لذت بخش‌ترین تجربه ام است.

سرمربی خونه به خونه در پایان تصریح کرد: تا آخرین لحظه می‌ایستم و برای تیمم می‌جنگم، این اخلاق را به بازیکنان هم منتقل کردم، این کار ما است و باید تا آخرین لحظه برای چیز‌هایی که می‌خواهیم بجنگیم.


بیشتر بخوانید:

گل گهر صدرنشین ماند / شهرداری ماهشهر یک قدم به سقوط نزدیک شد

عملکرد ضعیف تیم های خوزستانی در لیگ آزادگان

سعداوی: بازی‌ها حساس و غیر قابل پیش بینی هستند


انتهای پیام/

اظهارات میثاقیان پس از دیدار مقابل قشقایی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار