هفته سی ودوم لیگ دسته یک؛

گل گهر صدرنشین ماند / شهرداری ماهشهر یک قدم به سقوط نزدیک شد

هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشورمان امروز (سه شنبه) با انجام هفت بازی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ی سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک (لیگ آزادگان) امروز (سه شنبه) با انجام هفت بازی پیگیری شد.

سرخپوشان در کرج به بن بست رسیدند

در حساس‌ترین مسابقه لیگ دسته اول فوتبال کشور ۲ تیم گل ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان مجتبی حسینی در تیم گل ریحان البرز با برتری ۲ بر صفر مقابل این تیم آرزو‌های مهدی پاشازاده و بازیکنانش را به باد دادند و این تیم را به رده ششم جدول فرستادند تا یکی از مدعیان اصلی و رقیبان سر سخت خود را از دور رقابت خارج کنند.

برتری مس کرمان مقابل شهرداری تبریز

شاگردان فرزاد حسین خانی در تیم فوتبال مس کرمان در دیداری که هنوز کور سوی امید به صعود به لیگ برتر داشتند با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم شهرداری تبریز به برتری رسیدند تا همچنان با امید به صعود داشته باشند، اما به نظر می‌رسد رویای صعود به لیگ برتر را باید به همراه خود به فصل بعدی لیگ دسته اول ببرند.

شاگردان میثاقیان در حاشیه امنیت قرار گرفتند

تیم فوتبال خونه به خونه بابل در شرایطی این فصل فاصله زیادی با فینالیست سال گذشته جام حذفی دارند فصل را برای سقوط نکردن به دسته پایین‌تر دنبال کردند و دیگر در این تیم خبری از هیجان صعود یا رویای قهرمانی در جام حذفی همانند فصل قبل نبود. شاگردان میثاقیان در این مسابقه برای برد هم قسم شده بودند تا با پیروزی مقابل قشقایی جایگاه خود را در لیگ دسته یک مستحکم کنند. این بازی در پایان با نتیجه ۱بر صفر به سود شاگردان میثاقیان به پایان رسید.

تیم فوتبال نود ارومیه از منطقه خطر دور شد

در دیگر بازی این هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک، ۲ تیم نود اورمیه و مس رفسنجان رو در روی هم قرار گرفتند. این بازی اگر چه برای تیم رفسنجانی استرس صعود و نگرانی سقوط نداشت، اما برای تیم نود از نان شب هم واجب‌تر بود و این تیم اورمیه‌ای بود که در نهایت با برتری یک گله به هدفش رسید.

خوشحالی وینگو در شهر گل و بلبل

در یکی دیگر از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ تیم‌های گل گهر سیرجان و فجر سپاسی به مصاف هم رفتند که شاگردان وینگو بگوویچ تیم پر افتخار شهر شیراز را با برتری یک بر صفر شکست دادند و بلیط مسابقات لیگ برتر را از رزرو کردند. شاگردان وینگو بگوویچ جدی‌ترین گزینه صعود به لیگ برتر هستند و به نظر می‌رسد از حالا باید خود را برای فصل بعدی لیگ برتر آماده کنند.

قوی سپید در چنگال شاهین

تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه روند کسب نتایج خوبش اینبار مقابل تیم ریشه دار ملوان به برتری ۲بر صفر دست یافت تا عبدالله ویسی نشان دهد برای رسیدن به لیگ برتر چیزی از مربی کار کشته و با تجربه کروات کم ندارد. گل‌های شاهین در این بازی را میلاد صارمی و بهمن سالاری پدیده این فصل شاهین به ثمر رساندند.

شهرداری ماهشهر به لیگ آزادگان پشت کرد

 تیم های فوتبال شهرداری ماهشهر وبادران تهران در دیگر بازی این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که نماینده ماهشهر با توجه به این که چیزی جز ۳ امتیاز به دردش نمی‌خورد نتیجه را به بادران واگذار کرد تا لیگ آزادگان به احتمال فراوان با این نماینده خوزستانی خداحافظی کند.


بیشتر بخوانید:

عملکرد ضعیف تیم های خوزستانی در لیگ آزادگان

سعداوی: بازی‌ها حساس و غیر قابل پیش بینی هستند

جدال مدعیان در البرز/ مصاف تیم‌های میانه جدولی با قعرنشین‌ها


انتهای پیام/

نتایج هفته سی و دوم لیگ آزادگان فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار