رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

واگذاری طرح ها به بخش خصوصی اولویت جلسات اقتصاد مقاومتی

واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی از مهم‌ترین اولویت‌های جلسات اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد است.

واگذاری طرح ها به بخش خصوصی اولویت جلسات اقتصاد مقاومتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد،گفت:  سال ۹۵ تا ۹۷ حدود ۲۹۷ طرح قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان شناسایی شد که از این تعداد تاکنون ۱۸۳ طرح واگذار شده است.

حسن نوروزی افزود: سال گذشته ۲۳ جلسه اقتصاد مقاومتی در استان برگزار شد که این تعداد جلسات ۱۲۴ مصوبه داشت و از این تعداد ۱۱۲ مصوبه اجرایی شد.

وی واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی را از مهم‌ترین اولویت‌های جلسات اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: عمده واگذاری‌های طرح های عمرانی استان به بخش خصوصی به صورت اجاره‌ای یا با استفاده از ظرفیت خیرین بوده است.

نوروزی عنوان کرد: تسهیلات خوبی برای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی پیش‌بینی شده و امیدواریم امسال در بحث واگذاری توفیقات خوبی داشته باشیم.

وی بیان کرد: سال گذشته از ۱۸۰۰ طرح نیمه تمام استان ۳۴ طرح را به عنوان طرح های اقتصاد مقاومتی استان تعریف کردیم که متوسط پیشرفت این پروژه‌ها ۵۶ درصد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طرح هایی که به عنوان طرح های اقتصاد مقاومتی استان تعریف کردیم پنج طرح از جمله پل چهارم بشار و گازرسانی به دیشموک و قلعه رییسی را به عنوان طرح های برجسته مشخص کردیم.

نوروزی به طرح های پتروشیمی گچساران و دهدشت اشاره داشت و بیان کرد: هر دو پروژه قبل از ۶ ماه گذشته فعال بودند و پتروشیمی گچساران بالغ بر ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و پتروشیمی دهدشت هم از پیشرفت خوبی برخوردار بود.

انتهای پیام/غ

۱۸۰۰ طرح نیمه تمام در استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار