در واکنش به اتهام‌زنی‌های مکرر ترامپ

نانسی پلوسی: حزب دموکرات یهودستیز نیست

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به اتهامات مکرر دونالد ترامپ علیه حزب دموکرات اعلام کرد هیچ نشانه‌ای از یهودستیزی در این حزب وجود ندارد.

نانسی پلوسی: حزب دموکرات یهودستیز نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، به دنبال اتهامات مکرر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علیه حزب دموکرات درباره یهودستیز بودن این حزب، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد هیچ نشانه‌ای از یهودستیزی در حزب دموکرات وجود ندارد.

وی در این خصوص گفت: هیچ اثری از یهودستیزی در حزب دموکرات نیست و فقط به این دلیل که آن‌ها (جمهوری‌خواهان) می‌خواهند کسی را متهم کنند به این معنا نیست که ما آن ویژگی را داریم.

نانسی پلوسی همچنین در واکنش به اتهامات دونالد ترامپ علیه حزب دموکرات که بار‌ها این حزب را یهود ستیز خوانده بود، گفت: هر زمان که رئیس جمهور حزب دموکرات را متهم می‌کند، در واقع به «ورشکستگی ایده» دچار شده است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پیش از این هم به حمایت از ایلهان عمر، نماینده دموکرات مسلمان کنگره که هدف حملات لفظی دونالد ترامپ قرار گرفته است، پرداخت. ایلهان عمر پیش از این اعلام کرده بود سیاستمدارانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، این کار را به دلایل مالی انجام می‌دهند. به نظر می‌رسد اظهارات ایلهان عمر که به تعبیر گروهی از قانونگذاران آمریکایی یهودستیزانه بوده، باعث خشم آن‌ها شده است.

دونالد ترامپ چند روز پیش هم یک ویدئو در انتقاد از ایلهان عمر در توییتر خود منتشر کرده بود که در آن بخش‌هایی از حملات ۱۱ سپتامبر را با صحبت‌های این نماینده زن ترکیب کرده بود. رئیس جمهور آمریکا قصد داشت با انتشار این ویدئو به صورت تلویحی ایلهان عمر را به بی توجهی به قربانیان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر متهم کند. این در حالی است که این توییت ترامپ مورد انتقاد گروه‌ها و مقامات مختلف قرار گرفت. حتی تومار حذف این توییت ترامپ هم بیش از ۲۰ هزار امضا جمع کرد.

ایلهان عمر عضو مسلمان و سومالیایی‌تبار مجلس نمایندگان آمریکاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
ای بابا چرا هیچکس حرف این نانسی پلوسی را گوش نمیکند باباجان با چه زبانی اقرار بالسان کند که: سگ زرد برادر و همزاد شغال است ببین ببین بنیامین نتانیاهو چطوری برات دم تکان میده ؟!! کیف کن و لذتش رو ببر
آخرین اخبار