سونی سرویس تاکسی آنلاین خود را در توکیو راه‌ اندازی کرد

شرکت ژاپنی سونی در جهت افزایش رضایت طرفداران خود سرویس خدمات حمل و نقل آنلاین خودرو را در توکیو راه‌اندازی کرد.

سونی سرویس خدمات آنلاین تاکسی خود را در توکیو راه‌اندازی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی در جهت دستیابی به اهداف بزرگ خود و افزایش بیش از پیش رضایت طرفداران این شرکت اقدام به راه‌اندازی سرویس آنلاین تاکسی در توکیو کرد.

سونی برای استفاده از این خدمات، اپلیکیشنی ویژه با نام S.Ride را طراحی کرده است. کاربران از طریق این اپلیکیشن می‌توانند در هر نقطه از توکیو ضمن اتصال گوشی هوشمند خود به اینترنت و مراجعه به اپلیکیشن S.Ride درخواست تاکسی کنند تا در کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر خود برسند. کاربر این اپلیکیشن تنها کافی است در هنگام اولین ورود خود ثبت نام لازم را انجام داده و پس از آن در مرتبه‌های بعدی کافی است مبدا و مقصد مورد نظر خود را روی نقشه مشخص کن و منتظر تاکسی بماند.

کاربران در حین استفاده از خدمات تاکسی آنلاین شرکت سونی می‎‌‌توانند از طریق کارت بانکی، پول نقد و پول دیجیتال با کد QR جهت پرداخت هزینه سفر خود استفاده کنند. یکی از مدیران ارشد سونی در یک مصاحبه مطبوعاتی در مورد این سرویس گفت: "سرویس خدمات تاکسی آنلاین سونی «ساده، هوشمند و سریع» است. حرف S در واژه S.Ride بر خلاف تصور عموم نشانگر Sony نیست بلکه اولین حرف کلمه Smart است. در این اپلیکیشن از هوش مصنوعی برای خدمات هرچه بهتر به کاربران استفاده شده است."

سونی سرویس خدمات آنلاین تاکسی خود را در توکیو راه‌اندازی کرد

دو اپراتور بزرگ ارائه خدمات ارتباطی همراه در ژاپن با نام‌های Daiwa و Kokusai از اپلیکیشن S.Ride پشتیبانی می‌کنند. سونی حجم کل ناوگان خدماتی خود را ۱۰۰۰۰ دستگاه تاکسی اعلام کرده است. البته S.Ride برنامه جدیدی از این نوع در ژاپن نیست و در سال ۲۰۱۵ شرکت Nihon Kotsu سرویس مشابهی را در این کشور راه‌اندازی کرده بود که به علت برخی از مشکلات سال گذشته به فعالیت خود پایان داد. هم اکنون به جز S.Ride شرکت JapanTaxi در این زمینه به شهروندان توکیو خدمات تاکسی را ارائه می‌دهد و به عنوان بزرگ‌ترین رقیب اپلیکیشن سونی شناخته می‌شود.


بیشتر بخوانید: اوبر قوانین حمایت از رانندگان این شرکت را افزایش می‌دهد


انتهای پیام/

ورود سونی به عرصه خدمات آنلاین حمل و نقل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.