رییس اتاق اصناف ایران؛

جمع آوری ۳۵ میلیارد تومان از طریق اصناف برای کمک به سیل زدگان

رییس اتاق اصناف ایران گفت: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان از طریق اصناف برای کمک به سیل زدگان فراهم شده است.

سعید ممبینی رییس اتاق اصناف ایران در مراسمی که با هدف تامین خسارات پس از سیل در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی و مشارکت اصناف برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از سیل از مدتی پیش و در اوایل وقوع سیل در استان گلستان، اتاق اصناف ایران و سازمان بسیج اصناف کشور مبادرت به ایجاد ستاد مدیریت بحران کردند و در طول این مدت کمک‌ها بر اساس اعلام مناطق آسیب دیده جمع آوری و هدایت شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه ما در مرحله جدیدی از سیل هستیم و پیش بینی می‌شود سیل زدگان به محل زندگی خود بازگردند، اقدام به تشکیل این جلسه گرفتیم و البته مراسمی مشابه اینجا نیز ویژه استان‌های شمالی و در گلستان برگزار شد.

ممبینی در ادامه بیان داشت: این دومین جلسه است که برای جبران بخشی از خسارت‌های سیل در استان خوزستان، لرستان و ایلام شکل گرفته است.

رییس اتاق اصناف ایران اظهار کرد: در مجموع تا به امروز ۳۵ میلیارد تومان از طریق اصناف برای کمک به سیل زدگان جمع آوری شده است و هدف ما در این جلسه هدایت مدد ها، متناسب با نیاز‌های آسیب دیدگان در هنگام بازگشت به منازل شان است.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: بیشتر توجه ما تامین و تعمیر لوازم خانگی برای بازسازی پس از رخداد سیل و تمرکز روی بنگاه‌های اقتصادی به ویژه اصناف برای آغاز فعالیت اقتصادی و خدمت به جامعه است.

انتهای پیام/ ن

کمک اصناف به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.