معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش:

بهره برداری از ۶۰ خانه جوان در کشور

معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش از وجود ۹۰ خانه جوان در کشور خبر داد و گفت: ۶۰ خانه جوان طی ماه‌های آینده در کشور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش از برگزاری ۹ هزار برنامه در سطح کشور ویژه هفته جوان خبر داد و اظهار داشت: برگزاری جشنواره، کارگاه‌های آموزشی، افتتاح دفاتر مشاوره و ... از جمله برنامه‌های هفته جوان است و در برنامه‌های خود نگاهی نیز به موضوع کمک به مناطق سیل زده کشور داریم.

وی با بیان اینکه یک خانه جوان نیز امروز در کاشان به بهره برداری رسید، گفت: موضوع برپایی خانه‌های جوان در کشور جوان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد چراکه معتقد هستیم تشکل‌های مردم نهاد در خصوص مشکلات کار و خانوادگی فعالیت چشمگیری دارند.

معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش تاکید کرد: بر این اساس در سال گذشته حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارت کشوری در این ارتباط در نظر گرفته شد و با تأیید طرح‌ها رسیده، وام‌هایی به متقاضیان تخصیص دادیم و اشتغالزایی برای دو هزار نفر به صورت مستقیم انجام شد.

تندگویان با بیان اینکه اشتغالزایی جز وظایف این وزارتخانه نیست، ابراز داشت: امید است با کمک دولت و افزایش دو یا سه برابری اعتبارات در راستای اشتغال‌زایی بیشتر برای جوانان گام برداریم و این مهم الگوی سایر نهاد‌هایی باشد که چندین برابر وزارت ورزش بودجه دارند.

وی با اشاره به اینکه به جوانان توصیه می‌شود به سمت تشکل‌های مردم نهاد سوق پیدا کنند، گفت: وزارت ورزش در خصوص این مهم آمادگی کامل دارند و به سادگی می‌توانند با ثبت تشکل خود اشتغال مورد نظر خود را با تخصیص وام‌های در نظر گرفته شده راه اندازی کنند.


وی با بیان اینکه تا قبل از این دولت کمتر از ۱۰ خانه جوان در کشور وجود داشت، اظهار داشت: تا به امروز ۹۰ خانه جوان در کشور وجود دارد و تا دو الی سه ماه آینده حدود ۶۰ خانه جوان به بهره برداری می‌رسد.
 

انتهای پیام/ی




۹۰ خانه جوان در کشور وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.