پرچمداران جدید Honor به زودی معرفی خواهند شد

برند آنر که زیر مجموعه شرکت هوآوی است در ماه آینده میلادی قصد معرفی سری پرچمدار جدید خود را دارد.

پرچمداران جدید Honor به زودی معرفی خواهند شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رسم هرساله هوآوی آن است که حدود یک یا دو ماه پس از معرفی پرچمدار خود، از مدل پرچمدار برند آنر رونمایی می‌کند. امسال نیز هیچ تفاوتی در این روند ایجاد نشده و این شرکت چینی پس از معرفی سری پرچمدار P30، قصد دارد تا در اواخر ماه می‌ میلادی در رویدادی در لندن پرچمدار برند آنر را نیز معرفی کند.

هوآوی همچنین در نیمه اول هر سال تنها یک نسخه از پرچمدار برند آنر را معرفی می‌کند، در سال‌های گذشته مدل‌های آنر ۸، آنر ۹ و آنر ۱۰ طبق همین روند معرفی شدند، اما در سال جاری این روش تغییر خواهد کرد و پرچمدار آندر در دو مدل به بازار خواهد آمد.

پرچمداران جدید Honor به زودی معرفی خواهند شد

مدل نخست پرچمدار این برند، آنر ۲۰ نام دارد و جانشین مدل موفق آنر ۱۰ که در سال گذشته معرفی شد و فروش بالایی نیز داشت، خواهد شد. مشخصات این مدل هنوز فاش نشده، اما بر اساس پرچمداران پیشین آنر، نمایشگر ۵.۸ یا ۶ اینچی به همراه حاشیه باریک و بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی قابل پیش‌بینی است، همچنین حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایت، حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی سه‌گانه، دوربین سلفی با کیفیت یا شاید دوگانه به همراه اندروید ۹ و باتری با ظرفیت بالا از دیگر ویژگی‌های قابل انتظار این مدل هستند، در قسمت پردازنده نیز باید دید هوآوی از کدام یک از پردازنده‌های Kirin برای این مدل استفاده خواهد کرد.

پرچمداران جدید Honor به زودی معرفی خواهند شد

اما مدل دوم یک نسخه کاملا جدید خواهد بود که آنر ۲۰ پرو نامیده می‌شود و براساس مدل P30 پرو تولید می‌شود، پرچمداران آنر تاکنون نسخه پرو نداشته و تنها در نیمه دوم هر سال نسخه لایت آن‌ها به بازار عرضه می‌شد. اما این شرایط امسال دگرگون شده و هوآوی قصد تولید نسخه پرو پرچمدار آنر را نیز دارد. این مدل طبق تصاویری که از قاب محافظ (تصویر زیر) آن منتشر شده دارای دوربین اصلی سه‌گانه است. نمایشگر آنر ۲۰ پرو بیش از ۶ اینچ پهنا خواهد داشت و احتمال وجود صفحه نمایش با گوشه‌های خمیده در این مدل (همانند P30 پرو) بسیار بعید به نظر می‌رسد. پیش‌بینی می‌شود هوآوی در این مدل همچون P30 پرو از تراشه Kirin 980 استفاده کند که قدرت پردازش بسیار بالایی دارد.

پرچمداران جدید Honor به زودی معرفی خواهند شد

هرچند سری پرچمدار هوآوی و آنر ویژگی‌های مشترکی خواهند داشت، اما به دلیل تفاوت قیمت آن‌ها به طور قطع پرچمداران آنر کیفیت پایین‌تری در قدرت پردازش، سرعت، ظرفیت باتری و کیفیت تصویربرداری ارائه می‌دهند، با این وجود آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو، کیفیت بسیار بالایی دارند و از نظر قیمت در دسته میان‌رده‌های بازار قرار می‌گیرند، هوآوی برنامه گسترده‌ای برای فروش بالای این دو مدل دارد و می‌خواهد به طور کلی آنر را به یکی از پرفروش‌ترین برند‌های جهان تبدیل کند.


بیشتر بخوانید: فعال کردن قابلیت PowerShare پرچمدار جدید سامسونگ +آموزش تصویری 


انتهای پیام/

پرچمدار جدید آنر را ببینید

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار