اعتراض دست جمعی بازیکنان پارس‌جنوبی نسبت به مشکلات مالی باشگاه

بازیکنان پارس جنوبی جم با انتشار پستی مشترک در اینستاگرام نسبت به دریافت نکردن مطالباتشان اعتراض کردند.

اعتراض دست جمعی بازیکنان پارس نسبت به مشکلات مالی باشگاهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم فصل پیش در لیگ برتر موفق شد نتایج قابل قبولی را کسب کند، اما مشکلات مالی این تیم از همان ابتدا همراه این تیم بود. مهدی تارتار پیش از آغاز لیگ هجدهم با توجه به عملکرد خوبی که بازیکنانش در فصل قبل داشتند و بضاعت مالی این تیم ۱۲ بازیکن خود را از دست داد، اما بازهم با جذب چند بازیکن جوان و در کنار آن‌ها چند بازیکن با تجربه در لیگ هجدهم نیز نتایج قابل قبولی کسب کرد و تا هفته‌ی بیست پنجم با ۲۸ امتیاز در مکان نهم قرار گرفت.

نماینده شهر جم در لیگ برتر با اینکه مالکیتش بر عهده منطقه ویژه پارس است به دلیل قانون کاهش هزینه‌های بی تاثیر در وزارت نفت حق کمک گرفتن از این وزارتخانه را ندارد و شرکت‌های خصوصی که پیش از این به آن‌ها کمی در مسائل مالی کمک می‌کردند در این فصل خبری از آن‌ها نیست.

با توجه به این شرایط بازیکنان تیم فوتبال پارس تا به اینجای لیگ با دریافت ۳۵ درصد از قراردادشان کمترین دریافتی را بین تیم‌های لیگ برتری داشته اند. بازیکن پارس که جمعه ۳۰ فروردین باید میزبان تیم فوتبال سپیدورد رشت باشند دیگر تحملشان تمام شده و با انتشار پستی نسبت به شرایط مالی باشگاه به شکل دست جمعی اعتراض کردند. آن‌ها در این پست نوشتند در بازی مقابل سپیدرود با تمام قوا بازی خواهند کرد، اما بعد از این دیدار در صورتی که مطالبات بازیکنان پرداخت نشود عواقب اتفاقات برعهده مسئولان این باشگاه خواهدبود.

اعتراض دست جمعی بازیکنان پارس نسبت به مشکلات مالی باشگاه

متن مشترک بازیکنان پارس جنوبی جم در اعتراض به شرایط مالی این باشگاه:

"با سلام خدمت هواداران فهیم و دوست داشتنی تیم پارس جنوبى جم. ما بازیکنان، کادر فنى، کادر پزشکى و تدارکات تیم تا این لحظه از هیچ تلاشى براى خوشحال کردن شما و موفقیت تیم دریغ نکردیم و همیشه با تمام توان در تمرینات و مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم لحظه اى دل شما عزیزان را شاد کنیم، ولى متاسفانه علیرغم قول‌هاى مکررى که مسئولان شهر جم و باشگاه دادن تا این لحظه هیچکدام محقق نشده از این رو بازیکنان با تمام توان در بازى با سپیدرود به خاطر شما هواداران شرکت می‌کنیم و بعد از بازى با سپیدرود هر اتفاقى افتاد عواقبش متوجه مسئولان باشگاه و استان است. چون فوتبال حرفه ى ما است و تنها درآمد ما از این شغل تامین می‌شود. تا امروز کمترین دریافتى در بین ١٦ تیم لیگ برتر در این فصل را داشتیم و با توجه به پتانسیل‌های موجود در منطقه هیچ عزمى براى موفقیت تیم دیده نمی‌شود. دیگر کارد به استخوانمان رسیده، با آرزوى موفقیت در بازى با سپیدرود. یا على"


بیشتر بخوانید:

دست نشان: اردوی یک روزه‌ای را در تهران برگزار کردیم/ فشاری روی تیم پارس وجود دارد

میزبانی از غول کش در مهمانسرا به جای هتل

سپیدرودی‌ها فردا به سمت جم پرواز می‌کنند


انتهای پیام/

پست اعتراضی پارسی در مورد مسائل مالی باشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار