دست نشان: اردوی یک روزه‌ای را در تهران برگزار کردیم/ فشاری روی تیم پارس وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بازیکنانمان با روحیه و انگیزه‌ی بالاتری تمرین میکنند.

دست نشان: اردوی یک روزه‌ای را در تهران برگزار کردیم/ فشاری روی تیم پارس وجود داردنادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیم بعد از برد مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و پیش از دیدار با پارس جنوبی جم اظهار کرد: بعد از پیروزی خوبی که مقابل تیم تراکتورسازی تبریز به دست آوردیم بچه‌ها بهتر و با انگیزه‌تر تمرین می‌کنند و خوشبختانه شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. اردوی یکروزه‌ای را در تهران برگزار کردیم و آماده دیدار با پارس هستیم.

شرایط جدولی پارس باعث می شود فشاری روی بازیکنان این تیم نباشد

او در مورد دیدار برگشت لیگ برتر هجدهم مقابل پارس گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی در این بازی میزبان است و از حمایت هوادارانش سود می‌برد. چون شهر جم در ارتفاع قرار دارد این موضوع از لحاظ آب و هوایی شرایط ما را سخت خواهد کرد. پارسی‌ها از نظر رتبه شان در جدول لیگ شرایط خوبی دارند و فشاری روی بازیکنان این تیم وجود ندارد. این موضوع باعث می‌شود این تیم خیلی راحت فوتبال بازی کند. بازی سختی در پیش خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم دست پر به رشت بازگردیم.

بازیکنان ما همچنان با استرس سقوط بازی می کنند

دست نشان در مورد شرایط جدولی سپیدرود و اینکه این موضوع چه تاثیری روی بازیکنان می‌گذارد بیان کرد: تیم سپیدرود از زمانی که من سرمربی شدم در استرس سقوط قرار داشت و هنوز هم همینطور است.

از وجود نداشتن هتل مناسب در شهر جم تعجب می کنم

او در مورد فاصله‌ی زیادی که بین محل برگزاری این دیدار و محل اقامت تیم سپیدرود وجود دارد تصریح کرد: بین محلی که بازی برگزار می‌شود و هتلی که ما اقامت داریم بیش از ۷۰ کیلومتر فاصله است. من تعجب می‌کنم مسئولان شهر جم با اینکه چنین تیم خوبی در لیگ برتر دارند چرا کاری برای ساخت یک هتل که در شان این تیم و شهر باشد انجام نمی‌دهند.

تمام تمرکزمان را روی بازی با پارس جنوبی گذاشته ایم

دست نشان در پاسخ به این سوال که دیدار‌های بعدی شان در لیگ برتر را چگونه می‌بیند گفت: فعلا تمام تمرکزمان را روی بازی با پارس جنوبی گذاشته ایم.


بیشتر بخوانید:

سپیدورد به آینده امیدوار شد

اولین تمرین نفت مسجد سلیمان زیر نظر کریمی

میزبانی از غول کش در مهمانسرا به جای هتل


انتهای پیام/

صحبت های دست نشان پیش از دیدار با پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار