اولین تمرین نفت مسجد سلیمان زیر نظر کریمی

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز سه شنبه ۲۷ فروردین اولین تمرین خود با سرمربی جدیدش را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در هفته‌های پایانی لیگ برتر در تلاش است در این بازی‌ها باقی بماند و رقاب سختی نیز با تیم فوتبال سپیدرود رشت در انتهای جدول دارد. کادر مدیریتی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با توجه به اینکه این تیم زیر نظر علیرضا مرزبان در نیم فصل دوم هیچ پیروزی کسب نکرده بود تصمیم گرفتند او را برکنار کنند و با ایجاد شوکی درون تیم شرایط را برای ماندن تیمشان مهیا کنند.  

اولین تمرین نفت مسجد سلیمان زیر نظر کریمی

روز گذشته مسئولان مسجد سلیمانی فیروز کریمی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند و امیدوار هستند این سرمربی با تجربه بتواند در ۵ بازی باقی مانده با کسب امتیازات لازم تیمشان را با تمام مشکلات مالی و مدیریتی که دارد برای فصل بعدی نیز در مسابقات لیگ برتر نگه دارد.  

جلسه معارفه فیروز کریمی و اولین تمرین تیم نفت نفت مسجد سلیمان زیر نظر سرمربی جدیدش امروز سه شنبه ۲۷ فروردین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی زیر نور برگزار خواهد شد و کریمی برنامه و اهداف ۵ بازی باقی مانده را برای بازیکنان مشخص خواهد کرد. 

به نظر می‌رسد مسئولان مسجدسلیمان با دیدن تغییر سرمربی در تیم فوتبال سپیدرود رشت و بهتر شدن اوضاع در این باشگاه شمالی و رقابت نزدیکی که این ۲ تیم برای ماندن در لیگ دارند آن‌ها نیز به این نتیجه رسیدند که از الگوی تیم شمالی استفاده کنند تا بتوانند نتایج لازم را برای بقا و رقابت با سپیدورد کسب کنند. زمان تنها چیزی است که مشخص می‌کند این تصمیم مدیران نفت مسجد سلیمان درست بوده است و به نفعشان تمام خواهد شد و یا اینکه اتفاق‌های دیگری رخ می‌دهد و از برکناری علیرضا مرزبان پشیمان خواهند شد.

اولین تمرین نفت مسجد سلیمان زیر نظر کریمی

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز پنجشنبه ۲۹ فروردین میزبان تیم قعر جدولی استقلال خوزستان خواهد بود،   این دیدار به علت اینکه هر ۲ تیم در انتهای جدول قرار دارند از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که استقلال خوزستان پیروز این دیدار باشد شرایط انتهای جدول در هفته‌های پایانی پیچیده‌تر خواهد شد.  

بازی‌های بعدی نفت مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، سپیدرود رشت، پیکان و ذوب آهن اصفهان است. دیدار رو در رو با سپیدورد رشت می‌تواند تعیین کند چه تیمی می‌ماند و چه تیمی به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.  


بیشتر بخوانید:

چشم نصف جهان به نصف اصفهان/ منصوریان یقه برانکو را می‌گیرد؟ / چشم شفر به لغزش پرسپولیس/ آبی‌ها هنوز به قهرمانی امید دارند

فیروز کریمی به نفت مسجد سلیمان پیوست

مرزبان از تیم نفت مسجد سلیمان کنار گذاشته شد


انتهای پیام/ 

جلسه معارفه فیروز کریمی امروز برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار