نورباران ۳۰ نقطه از مشهد در شب نیمه شعبان

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: شب نیمه شعبان ۳۰ نقطه از شهر مشهد نورافشانی خواهد شد.

نورباران ۳۰ نقطه مشهد در شب نیمه شعبانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی زارعی رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در خیابان‌های مجاور میدان شهدا به ویژه خیابان شیرازی بنر‌های مربوطه نصب شده و اطلاع‌رسانی صورت گرفته، ضمن اینکه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور نقل و انتقال مردم آماده‌سازی شده است.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به نور افشانی در شب نیمه شعبان، گفت: کار اطلاع‌رسانی محل‌های نورافشانی با صدور اطلاعیه از طریق شهرداری‌های مناطق به شهروندان اعلام می‌شود.

وی با اشاره به همکاری با تشکل‌های مذهبی سطح شهر،  تصریح کرد: ۷ نقطه محوری تعیین شده و بن‌ها در اختیار تشکل‌های مهدوی قرار دارد که متقاضیان با دریافت این بن‌ها، می‌توانند به شهرداری‌های مناطق مراجعه کرده و اقلام مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

زارعی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار متر ریسه پارچه‌ای در مناطق مختلف شهر توزیع شده، افزود: ۴ هزار شعله ریسه نوری نیز در مناطق ۱۳ گانه شهر نصب می‌شود و نصب ۶۰۰ عدد مهتابی که یادآور اتفاقات قدیم مشهد است، در دستور کار قرار دارد.

معاون شهردار مشهد با اشاره به برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور در عرصه شهدا، گفت: تبلیغات شهری برگزاری این اجتماع در ۶۰۰ سازه اطلاع‌رسانی محقق شده است و بیش از ۱۰ هزار برگ پوستر نیز بین شهروندان توزیع شده و همچنین پوستر‌های این مراسم در ۸۰۰ اتوبوس و ۳۰۰ مینی بوس نصب شده است.

وی به موضوع عدالت توزیعی ویژه برنامه‌های دهه مهدویت در همه مناطق شهر اشاره و تصریح کرد: در این راستا، بسته‌های حمایتی برای توزیع در مناطق کم‌ برخوردار شهر آماده شده و به ۴۰۰ خانواده دارای کودکان توان یاب، اهدا می‌شود، همچنین ۵هزار بلیت استخر نیز بین کودکان حاشیه شهر توزیع می‌گردد.

زارعی با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و راه‌اندازی پویش مشهد مهربانی، افزود: شهرداری مشهد قبل از راه‌اندازی این پویش، کمک‌هایی به ارزش ۲ میلیارد تومان را برای این مناطق ارسال کرد، اما با راه‌اندازی این پویش تاکنون گروه‌های مختلف از کسبه، هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان علمی در کنار مردم حضور چشمگیری در جمع‌آوری کمک‌ها دارند.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بر این اساس ۱۰ تریلی از انواع اقلام مورد نیاز به شهر‌های سیل زده کشور ارسال شده و کمک‌های نقدی شهروندان نیز مستقیما به حساب هلال احمر واریز شده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر مشهد نیز در مصوبه‌ای کمک ۴۰ میلیارد ریالی به استان‌های سیل زده کشور را تصویب نمود، تصریح کرد: با مشارکت سازمان آتش‌نشانی مشهد یک کامیون انواع اسباب بازی به منظور حمایت از کودکان آسیب‌دیده از سیل به استان‌های مربوطه ارسال خواهد شد.


انتهای پیام//ف. س


ارسال ۱۰ تریلی از اقلام مورد نیاز در قالب پویش مشهد مهربانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.