استاندار لرستان:

ارتش افتخار بزرگی برای ملت ایران است

استاندار لرستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی دارای چهره‌ای مقتدر در مقابل دشمنان نظام محسوب می‌شود و افتخار بزرگ برای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استاندار لرستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی دارای چهره‌ای مقتدر در مقابل دشمنان نظام محسوب می‌شود و افتخار بزرگ برای ملت ایران است.
 سید موسی خادمی در آیین رژه یگان‌های نظامی استان که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در خرم آباد برگزارشد، افزود: امسال ارتش جمهوری اسلامی چهره دیگری از خود به نمایش گذاشت.
وی اظهار داشت: ارتش با ایجاد آرامش مضاعف برای ملت به ویژه در سیل لرستان که دامن گیر عده بسیاری شده بود، چهره آرامش بخش و نقش امیدآفرینی برای مردم داشت.
وی ارتش را مشت آهنین کشور در مقابل دشمنان نظام و ملت دانست و ادامه داد: مجموعه ارتش جمهوری اسلامی با چهره رحمانی خود نشان داد در خدمت رسانی و کمک به مردم کوتاهی نکرده و همه توان خود را در این راه بکار گرفت.
استاندار لرستان بیان کرد: ارتش با تمام قوا، تجهیزات و عوامل انسانی خود را سخاوتمندانه در اختیار مردم سیلزده قرار داد و کار بزرگی در این مناطق کرد.
خادمی با تشکر از ارتش جمهوری اسلامی به نمایندگی از مردم سیلزده استان گفت: داشتن چنین فرزندان غیوری که در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران حضور دارند یک افتخار بزرگ است.
در این آیین ارتش جمهوری اسلامی توان امدادی و کمک رسانی‌های خود به سیلزدگان استان شامل موادغذایی و اقلام کمکی و امدادی را به نمایش گذاشت.
۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام /ب

روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.