تصمیم گیری و اتخاذ تدابیر لازم جهت بازگشایی مدارس

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: نظارت دقیقی باید بر روند بازگشایی مدارس از روز شنبه انجام گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: طبق دستور مدیرکل آموزش و پرورش، باید تمام اقدامات لازم در راستای بازگشایی مدارس پیش بینی و اجرایی گردد و دانش آموزانی که در محل اسکان موقت حضور دارند می‌توانند در همان محل اسکان موقت خود به نزدیک ترین آموزشگاه مراجعه کرده و به عنوان دانش آموز مهمان تحصیل کنند.

وی افزود: بنابر تصمیم اداره کل آموزش و پرورش، امتحانات پایه نهم تا حدی که تدریس شد به شکل منطقه‌ای برگزار خواهد شد، و آموزش و پرورش متعهد شده است برای دانش آموزان مناطق سیل زده که مشکل تردد دارند، سرویس ایاب وذهاب رایگان تهیه کند.

موسوی اصل تصریح کرد: کارشناس این اداره امروز و فردا جمعه با سرکشی به مدارس؛ آمادگی آموزشگاه‌های شهر و ورستا را از حیث بهداشت محیطی بررسی خواهند کرد و گروه‌های بازدید کننده، روز شنبه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور در مدارس بر فعالیت آموزشگاه‌ها نظارت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ادامه داد: در سال‌های گذشته دانش‌آموزان پایه دوازدهم در شهریور‌ماه می‌توانستند امتحان مجدد دهند، اما امسال در کل استان خوزستان دانش‌آموزان در مقطع دوازدهم علاوه بر خردادماه می‌توانند در تیرماه، مرداد‌ماه و شهریورماه مجدد امتحان دهند و نمره قبولی خرداد برای آن‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.