حمایت مشاوران آموزش و پرورش از دانش آموزان سیل زده

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: گروه مشاوران این ناحیه در اردوگاه‌های اسکان موقت سیل زدگان حاضر و انجام خدمات مشاوره‌ای و حمایتی انجام می‌هند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: گروه مشاوران آموزش و پرورش این ناحیه با حضور در اردوگاه اسکان موقت سیل زدگان حمیدیه واقع در پادگان ثامن الائمه (ع) به انجام اقدامات و تکنیک‌های روانشناختی ویژه سیل زدگان پرداختند.

وی افزود: دانش آموزان حاضر در این اردوگاه‌های نیازمند حمایت عاطفی و روحی هستند که از همان ابتدای وقوع بحران سیلاب در برخی نقاط استان، کارشناسان مجرب مشاوره این ناحیه برای ارائه خدمات روان شناختی به این مناطق و محل‌های اسکان موقت اعزام شدند.

موسوی اصل بیان داشت: بهره گیری از تکنیک‌هایی همچون نقاشی با موضوع باز جهت یافتن نظر کودکان و وضعیت روحی آن‌ها را از جمله اقدامات صورت گرفته است که مشاوران پس از بررسی نقاشی‌های دانش آموزان و کودکان، توصیه‌های لازم را جهت حمایت روحی به والدین ارائه کردند.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: هدف اصلی تشکیل گروه مشاوران و روانشناسان، ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی به قشر آسیب‌پذیرتر یعنی کودکان و زنان است و گروه مشاوران تا کنون به اردوگاه‌های شعیبیه، کارون و حمیدیه اعزام شده اند.

انتهای پیام/م

ارائه خدمات مشاوره ای در مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.