ماجرای سرقت ۴ کیلو طلا توسط زن صیغه‌ای

مرد ثروتمند که در برگزاری میهمانی‌های بزرگ برای بازیگران و ورزشکاران شهرت دارد برای شکایت از همسر صیغه‌ای خود به اتهام سرقت ۴ کیلو طلا به پلیس مراجعه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد ثروتمند که در برگزاری میهمانی‌های بزرگ برای بازیگران و ورزشکاران شهرت دارد برای شکایت از همسر صیغه‌ای خود به اتهام سرقت ۴ کیلو طلا به پلیس مراجعه کرد.

چندی پیش مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت طلاهایش توسط همسر صیغه‌ای خود شکایت کرد. مرد تاجر در تحقیقات گفت: مدتی قبل قصد فروش ۴ کیلو طلا داشتم آن‌ها را به بهناز همسر صیغه‌ای خودم دادم تا برایم بفروشد.

او هم قبول کرد و طلا‌ها را برداشت و رفت. اما بعد از آن هر چه با او تماس گرفتم تلفنش را جواب نداد. بلافاصله به سراغ خانواده‌اش رفتم و آن‌ها به من گفتند که بهناز به خارج از کشور رفته است. می‌دانم که خواهر بهناز هم در این ماجرا دست داشته است به همین خاطر از او و خواهرش شکایت دارم.

با شکایت مرد میانسال تحقیقات آغاز و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که همسر صیغه‌ای مرد تاجر به ترکیه رفته است. با توجه به اینکه وی از خواهر بهناز نیز شکایت کرده بود، زن جوان به نام بهنوش بازداشت شد.

بهنوش در تحقیقات منکر سرقت شد و گفت: شوهر صیغه‌ای خواهرم – حمید- مرد ثروتمندی است او همیشه برای ورزشکاران و بازیگر‌ها جشن تولد و میهمانی‌های بزرگ می‌گیرد. در یکی از این میهمانی‌ها بود که خواهرم با حمید آشنا شد.

بهناز از همسر اولش طلاق گرفته بود و حال روحی خوبی نداشت، اما ابراز علاقه‌های حمید و محبت‌هایش به بهناز باعث شد به یکدیگر علاقه‌مند شوند و خواهرم به عقد موقت حمید درآمد.

او ادامه داد: اما بعد از مدتی زندگی با حمید، خواهرم متوجه رفتار‌های بد او شد. رفتار‌های او، خواهرم را از این ازدواج مجدد پشیمان کرده بود. برای همین زمانی که مدت صیغه‌شان تمام شد بدون آنکه به حمید حرفی بزند از ایران خارج شد تا مدتی دور از او زندگی کند. اما حمید در این مدت به خواهرم علاقه‌مند شده بود.

او می‌دانست که بهناز به ایران برنمی‌گردد از طرفی آدرس مشخصی هم از او نداشت تا به سراغ خواهرم برود. برای اینکه بتواند بهناز را برگرداند به دروغ چنین شکایتی را مطرح کرده است. تا با شکایت سرقت طلا توسط خواهرم، پلیس وارد عمل شود و او را دستگیر کند. حمید می‌خواهد به این بهانه بهناز را به ایران بکشد و با او زندگی کند. به دنبال اظهارات زن جوان تحقیقات در رابطه با بررسی اظهارات او ادامه دارد.

منبع: قطره

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اگر درست میگه .پس احتکار طلا کرده و خودش هم مجرم است .صد در صد مالیات هم پرداخت نکرده .اولین مجرم خودش و بعد هم این خانم
آخرین اخبار