سرنوشت شوم دختر ۱۷ ساله بعد از سوار شدن در تاکسی زرد رنگ+ عکس

دختر ۱۷ ساله که برای رفتن به خانه سوار بر خودروی زرد رنگ شده بود نمی‌دانست سرنوشت تلخی در خودروی تاکسی در انتظارش است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر ۱۷ ساله که برای رفتن به خانه سوار بر خودروی زرد رنگ شده بود نمی‌دانست سرنوشت تلخی در خودروی تاکسی در انتظارش است. ۲ مرد آزارگر به زودی محاکمه می‌شود.

چندی پیش ساعت ١١ و ٤٠ دقیقه صبح ماموران کلانتری ١٦٠ خزانه در جریان آدم ربایی نافرجام ٢ مرد جوان قرار گرفتند و با حضور در خیابان ابریشم شرقی در منطقه عبدل آباد دو ابلیس را که از سوی صاحب فروشگاه و نیروهایش زمینگیر شده بودند دستگیر کردند.

تحقیقات در محل نشان از آن داشت که دختر ١٧ ساله زمانیکه سوار بر تاکسی زرد رنگ شده هدف تعرض یکی از متهمان به نام علی قرار گرفته و وقتی راننده تاکسی نیز قصد داشته نیت شومش را به اجرا برساند دختر نوجوان در فرصتی مناسب پا به فرار گذاشته و با درخواست کمک از صاحب فروشگاه موفق به دستگیری آن‌ها شده اند.

بدین ترتیب پرونده تعرض در تاکسی زرد رنگ در شعبه هفتم دادسرای مور جنایی تهران مورد بررسی قرار گرفت و هانیه به بازپرس گفت: ساعت ١٠ شب در منطقه میدان امام حسین (ع) منتظر تاکسی بودم و حتی چند خودروی شخصی نیز که به سمت میدان خراسان می‌رفتند جلوی پایم توقف کردند، اما منتظر ماندم تا سوار بر تاکسی شوم.

وقتی سوار تاکسی شدم مرد میانسال که پشت فرمان بود گفت که ابتدا این مرد جوان را در بزرگراه آهنگ پیاده می‌کنم و سپس شما را می‌رسانم و در مسیر نیز مسافر جوان نیز با راننده درباره کار صحبت می‌کردند تا اینکه راننده اقدام به روشن کردن سیگار کرد و سپس مرد جوان خواست تا برای دور بودن از دود سیگار در صندلی عقب بنشیند که پس از حضور وی در صندلی عقب علی از من خواست تا شماره ام را در اختیارش بگذارم که مخالفت کردم، اما وی گوشی ام را گرفت و با گوشی ام به موبایلش زنگ زد و بعد سرم را گرفت و به پایین کشاند و در همان وضعیت به من تعرض کرد.

هانیه ادامه داد: خودرو در کنار خیابان توقف کرد و علی پشت فرمان نشست و مرد میانسال به سراغ من آمد و خودرو دوباره شروع به حرکت کرد.

به دنبال راه فرار بودم و از آن‌ها خواستم تا برایم آب بخرند که در جلوی فروشگاهی ایستادند و علی برای خرید آب از خودرو پیاده شد و من نیز که از ترس حالت تهوع داشتم به این بهانه از خودرو پیاده شدم و در این فرصت پا به فرار گذاشته و داخل فروشگاه شد و خواستار کمک شدم که صاحب مغازه و کارگرش علی و بهمن را زمینگیر کردند.

این ٢ مرد که به اتهام آدم ربایی و رابطه نامشروع دستگیر شده اند با ابراز پشیمانی ادعا کردند که قصد ربودن نداشته و علی نیز به اقدام شومش اعتراف کرد.

بنا به آخرین خبر پرونده این تجاوز به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد و متجاوزان در نوبت رسیدگی قرار گرفتند.

منبع:رکنا

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Romania
میلاد
۱۹:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۸
بعد هی بگین تاکسی زرد تاکسی زرد بعد هی بگین ادمای سن بالا و با اسنپ جا ب جا نشین تا باز ادامه داشته باشه این تجاوزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا به هرکسي که از راه ميرسه مجوز تاکسي ميدن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
یعنی تاکسی زرد هم خطرناک شد ، ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
aa
۱۹:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
درواقع در این گونه موارد،شخص متجاوز سعی در از بین بردن تمام شواهد و مدارک و سپس متواری شدن دارد.اما ثبت شماره و صبر کردن ماشین به دستور دختر برای خرید آب و... نشان از رابطه ای دوستانه و نیز تمایل خود دختر به این موضوع دارد، دردواقع در داستان بالا نوعی سیاه نمایی توسط دختر صورت گرفته.
لازم است پسران و مردان سرزمینم بدانند همانگونه که دختران در معرض خطرند،آنان نیز همواره هشیار باشند.
چه بسیارند افرادی که با جهالت و الگو بردای از رابطه های ناصحیح غربی و دوری از پیام روشن الهی،فریب کلاهبردای و حیله ی این گونه افراد را خورده،وتا آخر عمر توان تاوان آن را نداشته اند.درواقع این پست نوعی روشنگری برای پسران است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
خان محمدعلی آقا
۰۳:۰۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
واسه سازمان تاکسیرانی متأسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
داستان دختره اشكال دارد . احتمالا زمان مصرف شيشه به او تجاوز شد . و تهوع هم بخاطر مصرف مواد بوده . از هر سه نفر تست مصرف شيشه گرفته شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
شخصی که به قصد تجاوز به این شکل جلو میاد،چطور با وارد کردن شماره خودش در گوشی دختره،از خودش رد بجا میزاره?!
چطور سفارش آب معدنی میده?!
کاشکی میشد دختره رو اعدام کرد . بنظرم اصل داستان اینه:
دختره یه دام برای پسره کنده،تا بتونه بعدا به این شکل تلکش کنه،وقتی دیده کاراش و تهدیداش جواب نمیده،رفته شکایت کرده،تا شاید بتونه یه چی دیگم بکنه!!....
پسره گول وادادگی و سادگیش رو خورده..حقشه باید تاوان پست بده.
اما شما پسرا هم هشیار باشین و در مقابل دخترها شدیدا مغرور تا حال روزتون این نشه...
Iran (Islamic Republic of)
aa
۱۹:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
کاملا درسته...
درواقع در این گونه موارد،شخص متجاوز سعی در از بین بردن تمام شواهد و مدارک و سپس متواری شدن دارد.اما ثبت شماره و صبر کردن ماشین به دستور دختر برای خرید آب و... نشان از رابطه ای دوستانه و تمایل دختر به این موضوع دارد، دردواقع در داستان بالا نوعی سیاه نمایی توسط دختر صورت گرفته.
لازم است پسران و مردان سرزمینم بدانند همانگونه که دختران در معرض خطرند،آنان نیز همواره هشیار باشند،به ویژه در این شرایط سخت اقتصادی.
چه بسیارند افرادی که با جهالت و الگو بردای از رابطه های ناصحیح غربی و دوری از پیام روشن الهی،فریب کلاهبردای و حیله ی این گونه افراد را خورده،وتا آخر عمر توان تاوان آن را نداشته اند.درواقع پیام شما نوعی روشنگری برای پسران بود،موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد.
Germany
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
این داستان یکم ایراد داره
ساعت ده شب
هیچ مقاومتی از سوی دختره نشده
سلاحی در کار نبوده
براحتی درحال حرکت تعرض کرده بدون مقاومت
بعدم بخاطرش وایسادن آب بخرن و دخترو پیدا کردن ک حالت تهوع داشته اونم کسی ک خفتش کردی و دزدیدی
Netherlands
aa
۱۲:۲۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام کاری ندارم ---اون دونفر که باید سخت مجازات بشن--ولی یه چیز دیگه دختر 17 ساله ساعت ده شب بیرون چیکار میکرده؟؟؟بدر و مادر نداشته؟؟؟شاید دوتا راننده چیز دیگه ای با خودشون فکر کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینم از تاکسی
Iran (Islamic Republic of)
15
۰۹:۳۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اعدامشون کنید، 2 نامرد کثیف هم از جامعه کم شوند باز بهتره، تا اینکه زندان و تخفیف و بخشش و در نهایت آزادی و تکرار و ترویج همین اعمال در سطح وسیعتر.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۰۹:۱۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام. درسته که نمیشه از قصور این نامدا گذشت اما موضوعی که باعث میشه جوانان به این کار دست بزنن چیه؟؟؟ ریشه کجاس؟؟ شاید یکی از این ریشه ها میتونه نوع لباسی باشه که بعضی خانم ها میپوشن...... تفکرش با خودتون
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۸:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
حرف تون کاملا درسته،اما بعضی مردها واقعا نامردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
در مالزی نام راننده تاکسی با یک پلاک بزرگ پشت صندلی راننده نصب شده و روی در تاکسی ها یک دستگاه نصب شده که خانم ها به محض احساس خطر گوشی موبایلشون را بهش نزدیک کنند یک پیامک حاوی اطلاعات راننده و آدرس محل برای خانواده اش ارسال میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینا در ملا عام باید اعدام بشن تا درسی برای دیگران بشه . خدا لعنتشون کنه ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۴۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
با عرض سلام.من نمی دانم وضعیت پوشش و حجاب و حیای این دختر خانم به چه نحوی بوده است،امّا این را می دانم که تقریباً صد در درصد دختران مجرد و زنان متأهل که مورد تعرض و تجاوز جنسی از سوی مردان شیطان صفت قرار می گیرند بخاطر بدحجابی و پوشش تحریک آمیز و رفتارهای جلف و سبک و بی حیایی های خودشان است.من همیشه در هشدارهای فرماندهان و افسران نیروی انتظامی و سایت های اینترنتی و صفحه های حوادث روزنامه و...که با مردان شیطان صفت مصاحبه نموده اند یک دلیل مشترک را متوجه شده ام و آن اینکه:همه مردان شیطان صفت می گفتند:اگر به دختر مجرد و یا زن متأهل تجاوز جنسی کردیم برای این بوده که آن خانم آرایش کرده بود و یا لباس تنگ و چسبان و یا مانتو بدون دکمه و ساپورت پوشیده بود و یا اینکه یک تک پوش نازک که لباس های زیر زنانه از زیر آن تک پوش پیدا بود و یا گوش های زن نمایان بود و یاموهایش را رنگ کرده و بیرون از روسری انداخته بود و یا اینکه ناخن هایش بلند و جذاب و لاک زده بود ویا کفش های پاشنه بلند پوشیده بود و یا...باعث شد که ما نیز تحریک شویم و تصمیم بگیرم آن خانم را ربوده و مورد اذیت و آزار جنسی قرار دهیم.خلاصه اینکه من تاکنون ندیده ام و نشنیده ام که مردان شیطان صفت به یک خانم محجبه و متدیّن و با ایمان و پاکدامن و باحیا و با وقار و متین و با نجابت تعرض و تجاوز جنسی نمایند.بنابراین بهترین راه حل این است که شوهران نسبت به زنشان و پدران نسبت به دخترشان و برادران نسبت به خواهرشان و پسران نسبت به مادرشان غیرت داشته باشند تا ناموسشان باعث تحریک مردان شیطان صفت نشود و مورد تعرض و تجاوز جنسی قرار نگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
وااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
بله
کاملا درست است
البته این دلیل نمیشود که این اقدامات شیطانی را توجیه کنیم
در قرآن ابتدائا به زنان توصیه به حجاب صحیح و کامل شده
و در درجه دوم به مردان توصیه به حفظ نگاه و... شده
البته که کار اینها هم شوم و شیطانی بوده... ولی بدحجابی عامل اصلی این جنایات است که به دست زنان جامعه رقم میخورد...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
ربطی نداره
France
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
چی بگم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
من یک راننده تاکسی هستم حتی موقع ای که میبینم خانمی کمی ارایشش زیاده اینه جلو رو میچرخانم به سمت بالا تا اصلا دیده نشن هر چند خودروهای عقبی را نمیتونم ببینم ولی میگویم این ناموس کسی هست به به من امانت سپردن تا به مقصدش برسانم وهر خانمی که سوار تاکسی من میشه مثل خواهر ویا دختر خودم میبینم اخه چطور این به خودش اجازه داده چنین غلطی رو بکنه وباعث عدم اطمینان از ما رانندگان تاکسی بشه پس به ما رانندگان هم خسارت معنوی ومالی رسانده و دادستان عمومی باید اشد مجازات را برای این شخص طلب کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
باسلام ودرود بر شما راننده با شرف و وجدان از شما وهمکارانتون به عنوان یه خانم تقاضا میکنم شماهم ازین حیوانات کثیف شکایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۸:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
کاش همه ی مردها مثل شما بودن.
Canada
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اصلا زندان کردن فایده ای ندارد .تازه در زندان کار کشته هم میشوند .از بقیه خلاف بیشتر یاد میگیرند .باید تحت دکتر روان شناس قرار گیرند .چونکه تربیت نشده اند .به حق و حقوق دیگران تجاوز میکنند .بعد از اموزش با دستگاه بسته به پایشان ازاد شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید سریعا اعدام شوند در ملا عام تا درس عبرت شود اقای رییسی لطفا دستور دهید خارج از نوبت رسیدگی واطلاع رسانی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
دیگه آدم نمیتونه تاکسی سوار شه
چه اوضاع اسف باری شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اعدام اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ده هشتادی
۰۰:۰۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
چقدر بعضی ها پست و نامردن حالم بد می شه از این همه نامردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
پوشش بعضی از خانم ها اصلا درست نیست و این خودش باعث انحراف جوانان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
طرف مرد میانسال و راننده تاکسی زرد رنگ بوده نه جوان علاف که دنبال تحریک شدن باشه. کسی که حیا داره چشمشو به هر نوع پوششی می بنده. داستان حضرت یوسف فقط مخصوص پیغمبر خدا نیست داستان همه انسانهای باحیاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
متاسفانه در دوره دولت دهم بعلت دلسوزی و کمک به مسافرکش های شخصی خیلی از خود روهای شخصی را تبدیل به تاکسی کردند و بعلت حجم کار نظارت درستی در گزینش آنها بعمل نیامد و از طرفی به نظر می رسد سازمان تاکسیرانی بعنوان متولی این کار خیلی خوب به وظایف خود عمل نمی کند. بعضی از راننده تاکسی ها فاقد اولین اصول رانندگی تاکسی های عمومی را ندارند و لی کسی کار به کارشان ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
چی بگم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
تقصیر برجامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
باید به اشد مجازات که اعدام هست برسن
پشیمون شدمو ببخشید اصلا معنی نداره
آینده یه دختر ..یه مادر ..یه جامعه را نابود کردند حالا با این روند ررسیدگی طولانی آخرش هم آزاد میشن وراحت میرن دنبال زندگیشون
ولی اون دختر بد بخت تا آخر عمر افسردگی وحس بد پوچی. را یدک میکشه
United States of America
نا شناس
۲۲:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اعدام راننده تاکسی 3باراعدام
Iran (Islamic Republic of)
عزیزالله حسینی
۲۲:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
این نامرد ها را اعدام کنید هرکه افتدنظرش پی ناموس کسی پی ناموس وی افتدنظر بولهوسی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
کسی با ناموست اینکارو کنه چه حالی میشی؟؟
خدا لعنتت کنه
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
خیلی کاری بدی انجام دادن
ولی دلیل چیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
امام حسین سلام الله علیها می فرماید.اگر دین ندارید. لااقل آزاد مرد باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
یه تاکسی شهری بود که دیگه نمی دونیم به کی باید اعتماد کرد زن وبچه مردم امنیت داشته باشند باید اعدامشان کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
واقعا انسان از خواندن این موضوع از غصه بمیرد حق دارد .از ظلم نمودن به فردی که جز خدا پناهی ندارد به پرهیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
برای عبرت دیگران فقط اعدام وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
دنیا مانند ریاضی است.من به شمااحترام بزارم .به خودم احترام گذاشتم. بی احترامی هم انجام دهم به خودم بی احترامی نمودم.نتجه کارم رامی بینم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
باریکلا
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۰:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
بعضی از جرم ها باید نهایتا یک هفته ای تعیین تکلیف بشن و در جا اعدام در ملاء عام بشن تا درس عبرت بشه واسه بقیه.
دادگاه های ما واسه جرم محرز اینقدر شاکی یا ولی دم رو میبرن و میارن و چند سال وقت اینا رو میگیرن تا از شکایت پشیمون بشن. منو تو ماشین خفت کردن پولمو و گوشی موبایل و مدارکم رو دزدیدند و خودم رو هم در حد کشت زدند ولی بخاطر اینکه ترسیدم الافم کنن شکایت هم نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
تورو به پیغمبر اینارو جلوی انظار اعدامشون کنید اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اگه اعدام نکنین بازم باید شاهد این ماجرا باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه اعدام درس عبرت بود که امثال اینها باید از اعدامی های قبلی درس عبرت میگرفتند و دیگر شاهد این اتفاقات نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
فيض
۱۹:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
از چند تا یکی شکایت ميکنه روزی چندین از این گونه اتفاقات هست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۹:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
چقدر این مسائل زیاد شده. خانم های عزیز برای راحتی و اطمینان بیشتر از تاکسی اینترنتی استفاده کنید و با خیال راحت سفر درون شهری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اینترنتی کجا مطمئن به هیچ کدوم اطمینان نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد احمدی
۱۹:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
خدا ازشون نگذره، اعدام تنها مجازات بازدارنده
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۸:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
فقط اعدام چون اینها بازهم همین کارارو میکنن اگه ازاد بشن فقط اعدامواعدامواعدام
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
هر فردی تیغ ستم برکشد با همان تیع کشته می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
i r iran
۱۸:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اعدامممممممم فقط اعدامممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اعدام فقط هر چه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
علی برکت اله
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۵:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
آخه تاکسی؟؟؟؟؟ بابا اینا رو به بدترین شکل اعدام کنن بلکه عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
دیگه ما خانما جرات نمیکنیم تاکسی هم سوار شیم خدا خودش کمک کنه ، نمیتونم حتی برای یه لحظه خودمو جای اون بنده خدا تصور کنم خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
یا خداااا
تاکسی بوده خودرو شخصی نبوده؟؟؟!!!
آخه زن بچه ما چجوری برن بیرون
این چه وضعشه باید کاری کرد
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
یا خداااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اعدام کمترین مجازات براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
چرا حکم اعدام و سنگسار تا این حد محدود شده؟ برای خوشایند غربی ها و سازمان ملل؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
خیلی از این دخترهای بدبخت از ترس آبرو شکایت نمیکنند و پس از مدتی خودکشی میکنند یا بار روانی این تجاوز رو تا آخر عمر بدوش میکشند و با اعصاب و روان داغون خانواده خود و در نتیجه جامعه رو تحت تاثیر منفی قرار میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
پشیمون شدند؟!!!
اعدامشون کنید و بعد یاد می گیرند پشیمون نشن.

امید روزی دارم که عده ای از جوانان راه بیافتند و این را تکه تکه کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اعدام عین عدالت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
فقط اعدامممممممممممممممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
مسولین الحمدلله همه جا خوابن چه کسی به چنین افرادی مجوز داده؟؟فردی که مجوز داده باید اخراج و اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه که امنيت ناموس مردم رو به خطر ميندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۳:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
هر دورو تو همون تاکسی اتیش بزنن تا دیگران بفهمند دست درازی به ناموس مردم یعنی چی .تازه چرا تو گزارشاتون میگین دومرد بگین دو نامرد .دو حیوون حیف اسم مرد رو همچین ... بزارین والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
عجب ... پیدا میشن دیگه ادم به تاکسی هم نمیتونه اعتماد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
به چه افراد نابابی مجوز تاکسی میدن
آخرین اخبار