زنده به گور کردن مرد جوان توسط راننده تاکسی

اعضای خانواده‌ای که برای دفن میت به قبرستان مراجعه کرده بودند با پیکر نیمه‌جان مردی داخل قبر میت خود مواجهه شده و پلیس را از ماجرا با خبر کردند.

زنده به گور کردن مرد جوان توسط راننده تاکسیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای خانواده‌ای که برای دفن میت به قبرستان مراجعه کرده بودند با پیکر نیمه‌جان مردی داخل قبر میت خود مواجهه شده و پلیس را از ماجرا با خبر کردند.

 کمبود سرویس‌های حمل و نقل عمومی و رها شدن مسافربران شخصی به امان خدا سبب شده‌است تا بسیاری از تبهکاران در پوشش مسافربری دست به اعمال مجرمانه بزنند که خیلی وقت‌ها به تشکیل پرونده‌های قتل یا تعرض به نوامیس مردم منجر می‌شود. در پرونده‌ای که به تازگی در پلیس تهران تشکیل شده است سارقان خشن با این احتمال که مرد مسافر فوت شده است پیکر نیمه جان او را داخل قبر آماده‌ای در قبرستان رها کردند و گریختند.

اوایل فروردین‌ماه امسال بود که مأموران پلیس شهرستان شهر قدس از کشف پیکر نیمه جان مرد جوانی در یکی از قبرستان‌های حوالی شهر با خبر و راهی محل شدند.

مأموران دریافتند صبح خانواده‌ای برای دفن یکی از مردگانشان به قبرستان رفته بودند که با پیکر زخمی و نیمه‌جان مرد جوانی داخل قبر روبه‌رو می‌شوند و سپس او را به بیمارستان منتقل می‌کنند. یکی از افرادی که پیکر نیمه‌جان مرد جوان را پیدا کرده بود، گفت: روز قبل پدرم فوت کرد و ما هم قبری در قبرستان خریدیم.

صبح زود همراه بستگان و دوستان جسد پدرم را تشییع کردیم و برای دفن به قبرستان بردیم. در حالی که قصد داشتیم جسد پدرم را داخل قبر بگذاریم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدیم که همه شوکه شدیم. همگی دیدیم مردی زخمی بی‌جانی داخل قبر گذاشته شده که کمی هم روی آن خاک ریخته بود. به سرعت پیکر این مرد را از قبرستان بیرون آوردیم که متوجه شدیم هنوز بدنش گرم است و نفس می‌کشد. پس از این خیلی سریع او را برای نجات جانش به بیمارستان منتقل کردیم که خوشبختانه نجات پیدا کرد و الان هم بستری است. مأموران در ادامه برای برملا کردن راز این حادثه از مرد جوان که حالش رو به بهبودی بود تحقیق کردند.

مرا زنده به گور کردند

وی در توضیح ماجرا گفت: من ۲۳‌سال دارم و نامم محمد است. کارمند اداره‌ای در تهران هستم و خانه‌ام در یکی از خیابان‌های غربی تهران است. دیروز عصر برای انجام کاری از خانه‌ام بیرون آمدم و داخل خیابان جناح سوار خودروی پژو‌۴۰۵ شدم که علاوه بر راننده، مرد جوانی هم به عنوان مسافر در صندلی عقب نشسته بود. پس از گفتن مسیر در صندلی جلو نشستم و راننده هم حرکت کرد.

هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بود که متوجه شدم راننده تغییر مسیر داد. وقتی به او اعتراض کردم راننده مدعی شد که ابتدا در خیابان بغلی مسافرش را پیاده می‌کند و بعد مرا به مقصد می‌رساند، اما، چون به آن‌ها مشکوک شده بودم از راننده درخواست کردم خودرو را نگه دارد و من پیاده شوم که ناگهان مردی که در صندلی عقب نشسته بود گلوی مرا گرفت و چاقویی به پهلویم گذاشت و تهدید کرد حرفی نزنم. آن‌ها مرا به خارج از شهر بردند و به شدت کتک زدند و کارت عابر بانک و رمزش را از من گرفتند و در چند مرحله با کارتم خرید کردند.

دو سارق خشن در ادامه به سمت شهر قدس حرکت کردند و مرا همچنان کتک می‌زدند و تهدید می‌کردند با دوستان و بستگانم تماس بگیرم و درخواست پول کنم تا اینکه به قبرستانی در اطراف شهر رسیدیم. آنجا حالم بد شد و نیمه هوشیار بودم که سارقان مرا به داخل قبرستان بردند و داخل قبری انداختند. آن‌ها خیال کردند من فوت کرده‌ام. من صدای آن‌ها را به سختی می‌شنیدم که یکی از آن‌ها می‌گفت: روی من خاک بریزند و مرا دفن کنند تا راز آن‌ها بر ملا نشود، اما دیگری می‌گفت: فرصت کم است و احتمال دارد فردی آن‌ها را ببیند و گرفتار شوند که در نهایت مرا داخل قبر رها کردند و رفتند.

پس از این ترس زیادی وجودم را گرفته بود، اما توان حرکت نداشتم و صدایم از گلویم بیرون نمی‌آمد تا درخواست کمک کنم. شب شد و در دل تاریکی دلهره عجیبی مرا فراگرفته بود در انتظار مرگ بودم تا اینکه نزدیک صبح به صورت کامل بیهوش شدم و وقتی پس از ۱۲‌ساعت به هوش آمدم دیدم روی تخت بیمارستان هستم.

دستگیری آدم‌ربا در زندان

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام تلفن همراه شاکی را در نزد مردی کشف و وی را به عنوان مظنون بازداشت کردند که مشخص شد وی تلفن همراه شاکی را از سارق سابقه داری به نام فرید به قیمت پایینی خریده است.

تحقیقات مأموران نشان داد فرید یک روز پس از حادثه هنگام سرقت از سوی مأموران بازداشت و راهی زندان شده است. بدین ترتیب متهم برای تحقیقات از زندان به اداره آگاهی منتقل شد. متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: مدتی است همراه یکی از دوستانم به نام شاهین در پوشش مسافرکشی از شهروندان زورگیری می‌کنیم.

روز حادثه شاکی به عنوان مسافر سوار شد که او را ربودیم. ما او را به شدت کتک زدیم که بی‌هوش شد و فکر کردیم فوت کرده است. به همین خاطر او را به قبرستانی بردیم و داخل قبری رها کردیم. ابتدا خواستیم او را دفن کنیم، اما پشیمان شدیم که الان خوشبختانه زنده است. روز بعد همراه دوستم در حال سرقت لوازم داخل خودرویی بودیم که مأموران مرا دستگیر کردند، اما شاهین موفق شد فرار کند. تحقیقات از متهم ادامه دارد و مأموران درتلاشند تا همدست وی را دستگیر کنند.

منبع: روزنامه جوان

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد
۱۱:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
نمیدانم آخرش کی این پرونده مسافرکشهای شخصی بسته میشود ، سالهاست تجاوز آدم کشی و جنایت می کنند و هرچه تاکسی واگذار میشود در ساعتهایی که باید باشند نیستند و در ساعات شلوغ صف می کشند! با همین امکانات موجود اگر برای تاکسی ها شیفت کاری گذاشته شود می توان تمام شهرها را پوشش داد مشکل اصلی مدیریت تاکسیرانی و واگذاری تاکسی ها به کسانی است که بعضا اصلا نیازی به کارکردن تداشته و فقط از سهمیه عا استفاده می کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
به همین راحتی قصد کشتن کسی رو داشتند که دستگیر شدن یه چند روزی میرند زندان باز برمیگردند با تجربه ای بهتر شروع بکار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
جناب رئیسی لطفا رسیدگی کنید اینها حتما باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
شما تصور کنید همین مرد جوان همسر ودختر وپسر کوچک چشم به راه آمدنش را دارند ویا مادر وپدری که یک عمر در شرایط سختی بزرگ کرده اند یکباره یک حیوان از خدا بیخبر به زندگی او خاتمه می دهد .در اصل با این کار باعث مرگ همسر وفرزندان وپدر مادرش شده.
چنین افرادی باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
چرا اسمی از متهمان نوشته نشده حتما" خواستید آبرو را حفظ کنید دم شما گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
با توجه به اینکه مجازات زندان برای اینگونه مجرمین که پس آزادی بارها خلاف خود را تکرار میکنند کافی نیست اما قانونگذار دست قضات محترم را برای راهکارهای دیگر باز گذاشته که تبعید از جمله آن راهکارهاست که بنظر بسیار موثر میتواند باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اعدامشان کنند تا عبرت شود برای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اخه چرا اینجور ادما رو ازاد میکنین .واقعا تقصیر کیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
روی شیشه جلوی تاکسی یه شماره ۱۸۸۸ زده برای رسیدگی به شکایت مردمی از تاکسی دارها وقتیکه خلافی از سوی تاکسی صورت میگیره و می روی شکایت کنی آن مرجع رسیدگی به شما میگه شاهدی داری یا نه متمعنا شما هم می گویی نه و آن مرجع رسیدگی به تخلفات تاکسی دارها به شما می گوید که ما کاری نمی توانیم بکنیم و مسئله منتفی می گردد مثل من که سوار تاکسی شدم گفتم امنتره ولی از بخت بد من همان روز تمام حقوقم را نقد کرده بودم که لازم داشتم ولی درون تاکسی یه نفر قاپ زن در نقش خارجی با هم دستی راننده تاکسی پولهی من را کفزنی کردند وقتی پیاده شدم متوجه که شدم تاکسی با سرعت پیچوند و فرار کرد شماره را یادداشت کردم ولی چون شاهد نداشتم شکایت من قبول نشد و راننده تاکسی همچنان الان دارد کارش را می کند.خدا قوتشون بده.
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۵:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
خیلی از این افراد بارها به دلیل همین اقدامات زندانی شده اند و بارها آزاد شدن و اعمال مجرمانه قبلی خود رو تکرار کردند آیا اشکالی در روند مجازات آنها نهفته نیست آیا اسلام نفرموده انگشتان سارق رو قطع کنید برای سایر دزد ها عبرت بشه؟ تا الان چند دزد انگشتاشون قطع شدن؟ حداقل گواهینامه رانندگی این افراد را باطل کرده و مجبورشون کنند ضمن تبعید در شهر یا شهرکهای ویژه زندگی کنند؟ آبا این همه گرانی و فشار کافی نیست که مردم زورگیرها و متجاوزبن به نوامیس خود را هم تحمل کنند؟ چرا برخورد جدی و واقعا پیشگیرانه اعمال نمیشه؟ اگر برخوردها جدی بشه تعداد این قبیل افراد رفته رفته بسیار کمتر میشه در حالی روند افزایشی حکایت از شل گرفتن این معضلات است ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
بازم راننده تاکسی
مگه رانندهای تاکسی تحت کنترل نیستند
مردم به چی میتونن اعتماد کنن
Iran (Islamic Republic of)
حسن احمدی
۲۰:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
توجه کنید که نوشته مسافر برشخصی ودیگر اینکه پژو 405 و اینجا خبر نگار نام تاکسی را از خودش درآورده.
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
قانون نباش اینطوری میشه دیگه اگر چند تا از این سابقه دارهای ... اعدام کنن حساب دست همه میاد امیدوارم رئیسی درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اميد همه ما به آيت الله رئيسي هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اعدامشون كنيد
Singapore
ناشناس
۱۳:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
خداياااااااااااااااا چه آدمهايي پيدا ميشن تو اين دنيا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اعدامشون کنید.
آخرین اخبار