آبکاریان: داوران قضاوت خوبی داشتند / بازی‌های نیمه نهایی بسیار سنگین بود

مسئول برگزاری مسابقات بسکتبال گفت: مشکلی خاصی در بازی‌های نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال نداشتیم و داوران قضاوت خوبی انجام دادند.

آبکاریان: قضاوت‌ها خوب بود / بازی‌های نیمه نهایی بسیار سنگین بودورژ آبکاریانمسئول کمیته داوران و برگزاری مسابقات بسکتبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قضاوت های انجام شده در بازی های نیمه نهایی بیان داشت: خوشبختانه در قضاوت این بازی های مشکلی وجود نداشت البته نباید فراموش کرد که این بازی ها بسیار سنگین بود و قضاوت در این مسابقات از همیشه بهتر بود.

او درباره برنامه بازی‌های فینال و رده بندی لیگ برتر بسکتبال کشور گفت: روز‌های جمعه، شنبه به تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت نخستین مرحله دیدار‌های فینال و رده بندی برگزار می‌شود و پس از آن هم در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه به تاریخ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت بازی‌های برگشت برگزار می‌شود و در صورت این که کار به بازی‌های پنجم کشیده شد دیدار نهایی آن روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود. همچنین ساعت برگزاری همه این دیدار‌ها ساعت ۱۶ است مگر آن که به دلیل پخش زنده این بازی‌ها مجبور به تغییر زمان آن شویم.

مسئول کمیته داوران و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر درباره جوایز در نظر گرفته شده برای تیم‌ها بیان داشت: چند سالی است یک سری کاپ نقره‌ای به تیم‌ها می‌دهیم و امسال هم همین کار می‌کنیم.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا حواشی خاصی وجود داشته که کمیته انضباطی مجبور صدور حکمی برای ادامه بازی‌ها شود تصریح کرد: مشکل خاصی وجود نداشته است و قضاوت‌های خوبی هم در بازی‌ها انجام شد.


بیشتر بخوانید:

شکست پتروشیمی در دیدار چهارم / پالایش نفت آبادان فینالیست شد

شهرداری گرگان فینالیست شد

سهراب نژاد بازیکن برتر دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و شهرداری گرگان


انتهای پیام/

اظهارات مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار