نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛

دومین پیروزی شهرداری گرگان مقابل شیمیدر / شاگردان کلاسنگیانی در یک قدمی فینال

تیم‌های بسکتبال شیمیدر تهران و شهرداری گرگان امروز برای سومین بار در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند.

دومین برد شهرداری گرگان مقابل شیمیدر / شاگردان کلاسنگیانی در یک قدمی فینالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز دنبال شد و تیم‌های بسکتبال شیمدر تهران و شهرداری گرگان برای سومین بار در این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند.

پیش از این بازی دو تیم، دو بازی در تهران داشتند که حاصل آن یک برد برای شاگردان اسلامی و یک پیروزی برای شاگردان کلاسنگیانی بود و سومین دیدار دو تیم در گرگان و با حضور پر شور هواداران تیم شهرداری گرگان برگزار شد.

شیمیدری‌ها در این بازی در پرتاب ضربات پنالتی و به طور کلی در پرتاب خوب نبودند و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند در طرف مقابل، اما بازیکنان شهرداری شرایط بهتری داشتند و بازی خوب آن‌ها نسبت به تیم میهمان از همان ابتدای بازی مشهود بود.

بازی دو تیم با هیجان زیادی در تک تک لحظات پیگیری می‌شد و در نهایت تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۸۱ - ۶۴ به پیروزی برسد تا برای رسیدن به فینال تنها نیازمند یک پیروزی دیگر باشد.


بیشتر بخوانید:

آبکاریان:قضاوت بازی‌های نیمه نهایی آسان نبود / داوران بازی‌های برگشت جا به جا می‌شوند

کلاسنگیانی: نتیجه دلخواهمان را در تهران کسب کردیم/ تیم متفاوتی را در گرگان می‌بینید


انتهای پیام/ 

پیروزی شهرداری گرگان مقابل شیمیدر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار