آبکاریان:قضاوت بازی‌های نیمه نهایی آسان نبود / داوران بازی‌های برگشت جا به جا می‌شوند

سرپرست کمیته داوران و مسابقات لیگ فدراسیون بسکتبال گفت: داوری دیدار نیمه نهایی آسان نبود، زیرا این بازی معمولی نبود با این حال ما شاهد کمترین اشتباه بودیم.

آبکاریان:قضاوت بازی‌های نیمه نهایی آسان نبود / داوران بازی‌های برگشت جا به جا می‌شوندورژ آبکاریان سرپرست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، درباره حواشی رخ داده در دو بازی برگزار شده مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در تهران گفت : هادی عامری سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر در بازی دوم این تیم برابر شهرداری گرگان روی نیمکت حضور نداشت و فعلا هم تا تشکیل کمیته انضباطی و صدور رای هم حق نشستن روی نیمکت را ندارند علاوه بر آن به تیم شهرداری گرگان هم تذکر کتبی دادیم و به باشگاه هم نامه زدیم.

او در ادامه افزود: در خصوص داوری مسابقه تیم های بسکتبال شیمیدر و شهرداری گرگان باید بگویم که داوری این بازی آسان نبود زیرا این بازی معمولی نبود با این حال ما شاهد کمترین اشتباه بودیم علاوه بر آن داور مسئولیت زمین مسابقه را دارد و اگر در خارج از زمان بازی درگیری میان دو طرف به وجود می آید  سرپرست ها باید رفتار حرفه ای را منتقل کنند و پس از بازی بازیکنانشان را جمع کنند.

آبکاریان ادامه داد : زمان بازی ها هر گاه مشکل ، اعتراض بی مورد یا مسئله ای بوده است داوران برخورد مناسب را داشته اند علاوه بر آن هم زمانی که به طور مثال هواداران به زمین مسابقه می آیند مسئولیت آن با مسئولان حراست بازی است.

سرپرست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال درباره اقدامات صورت گرفته برای بازی برگشت میان تیم های بسکتبال شمیدر و شهرداری گرگان در شهر گرگان گفت: با شورای تامین استان هماهننگی های لازم را انجام می دهیم تا شرایط مناسب برای بازیکنان تیم میهمان از لحظه ورود به فرودگاه تا برگشت مهیا باشد.

او در پایان و درباره داوران دیدار های برگشت گفت: داوران به طور کامل عوض می شوند و داور هایی که در تهران سوت زدند راهی آبادان می شوند و داورانی هم که در ماهشهر سوت زدند به گرگان می روند.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبلال درباره دیدار های نیمه نهایی لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار