استاندار سمنان:

کمک غیرنقدی از سمنان به لرستان ۴۸ میلیاردریال بوده است

استاندار سمنان گفت:حدود ۱۲ میلیاردو ۸۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۴۸ میلیارد ریال کمک غیر نقدی مردم سمنان به مناطق سیلزده لرستان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علیرضا آشناگر ،استاندار سمنان گفت:حدود ۱۲ میلیاردو ۸۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۴۸ میلیارد ریال کمک غیر نقدی مردم سمنان به مناطق سیلزده لرستان ارسال شد.

آشناگر  با بیان اینکه استان سمنان بلافاصله بعد سیل لرستان علی رغم استقرار در مناطق آسیب دیده استان گلستان با هماهنگی‌های انجام شده به پلدختر وارد شد اظهار داشت: همچنین ۹۶ دستگاه ماشین آلات سنگین به منطقه اعزام کردیم که این دستگاه‌ها ابتدا در سیل خرم آباد و بعد از آن در معمولان و سپس در پلدختر بکار گرفته شدند.

وی با بیان اینکه جزو اولین گروه‌هایی بودیم که کار‌های امداد اولیه را در پلدختر پایان دادیم اظهار داشت: اگر نیاز باشد باز هم اقدامات بیشتری را در این مناطق انجام می‌دهیم در غیر این صورت تمایل داریم مناطقی مانند روستای چم مهر که خسارات بسیار سنگین تری را متحمل شده به استان سمنان سپرده شود.

استاندار سمنان افزود: تجهیز موکب‌ها یکی از این موارد است، زیرا علاوه بر موکب دامغان که قابلیت پخت پنج هزارعدد غذا روزانه را داراست موکب گرمسار را نیز در روستای چم مهر راه اندازی کرده ایم.

آشناگر ادامه داد: مورد دیگر بازسازی خانه‌های روستایی است لذا بنیاد مسکن استان ما آمادگی ورود دارد، البته در خصوص بازسازی اماکن عمومی روستا نیز برای ساخت ۲ مدرسه نیز اعلام آمادگی کرده ایم.

وی گفت: در اقدامی دیگر ۵۰ بسته لوازم خانگی متشکل از ۱۴ قلم کالای اساسی را در ۱۰ روز آینده به این روستا تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام/پ

۴۸ میلیاردریال کمک غیرنقدی از سمنان به لرستان ۴۸ میلیاردریال  ارسال شده است

برچسب ها: استاندار سمنان ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.