رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

ارائه خدمت علوم پزشکی سمنان به ۱۰۰۰ نفر سیل‌زده در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از حضور تیم تخصصی درمانی این دانشگاه در مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نوید دانایی ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از حضور تیم تخصصی درمانی این دانشگاه در مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد و گفت:این تیم تا کنون به بالغ بر یک‌هزار نفر از سیل‌زدگان ارائه خدمت کرده است.

 دانایی با بیان اینکه تیم تخصصی درمانی این دانشگاه در مناطق سیل زده لرستان ارائه خدمات درمانی و همچنین فرهنگی می‌کند، بیان کرد: در نخستین روز حضور این تیم در شهرستان پل دختر ۱۵۰ نفر از مردم چم مهر خدمات درمانی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تیم خدمات تخصصی درمانی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در کمپ‌های اضطراری به‌طور ثابت و سیار خدمات ارائه می‌کنند، افزود: در دومین روز نیز این تیم با هماهنگی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهر پل‌دختر در قالب دو گروه پزشکی به ۳۰۰ بیمار خدمات درمانی ارائه کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بیان کرد: دو تیم تخصصی دیگر نیز در روستای سراب حمام ۸۰ بیمار را تحت خدمات تزریقات، داروی رایگان و پانسمان قرار دادند که خوشبختانه مراحل تحویل دارو، تزریقات، پانسمان و سرم تراپی و … به خوبی انجام شد.

دانایی با بیان اینکه در کنار خدمات تخصصی عمومی مسابقات فرهنگی و سرگرمی نیز برای کودکان محروم منطقه سیل زده برگزار می‌شود، تاکید کرد: ۶۰۰ دختر و پسر اهل مناطق زده لرستان بسته لوازم تحریر و جوایز دریافت کردند.

انتهای پیام/پ

علوم پزشکی سمنان به ۱۰۰۰ نفر سیل‌زده در لرستان ارائه خدمت کرد

برچسب ها: علوم پزشکی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.