سیل مهربانی در مدرسه دخترانه زرند

زنگ سیل مهربانی با هدف کاهش آلام دانش آموزان مناطق سیل زده صبح امروز دوشنبه، در مدارس شهرستان زرند با حضور جمعی از مسئولین نواخته شد.

سیل مهربانی در مدرسه دخترانه زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در مراسم نمادین که در مدرسه شاهد این شهرستان با حضور جمعی از مسئولین فرهنگی، وقضایی برگزار شد، دانش آموزان و مسئولین کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی به دانش آموزان سیل زده اهدا کردند.

حسین کاظمی مدیر اموزش و پرورش زرند گفت: این طرح با استفاده ازتمامی ظرفیت‌ها در ۲۲۰ اموزشگاه با حمایت مدیران واحد‌های آموزشی اجرا میشود تا گوشه‌ای از آلام دانش‌آموزان سیل زده برطرف شود.

مدیریت آموزش و پرورش زرند با قدردانی از مشارکت دانش آموزان در این سیل مهربانی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با کمکی که دانش آموزان و معلمان گرامی خواهند داشت، بخشی از آلام دانش آموزان را کاهش تا دانش آموزان سیل زده همانند دانش آموزان زرندی با آرامش خاطر سال تحصیلی شان را به اتمام برسانند.

حجت الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری و امام جمعه موقت زرند هم در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تقدیر و تشکر از استقبال با شکوه دانش آموزان و فرهنگیان از این حرکت خدا پسندانه، کمک به همنوعان سیل زده را وظیفه‌ای دینی و انسانی دانست و افزود: رفاه و امنیت و اسایش امروز ما در گرو تلاش هموطنان خوزستانی در دوران ۸ سال دفاع مقدس بود که مردانه در مقابل دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کردند ، بنا بر این در شرایط کنونی همه ما وظیفه داریم به یاری آن‌ها بشتابیم.

در ادامه دانش آموزان با اجرای چند برنامه فرهنگی هدایای نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کردند.

انتهای پیام/ح

سیل مهربانی دانش آموزان زرندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار