در سال ۹۷:

تولید ۱۸ هزار تن آسفالت در سنندج

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری سنندج از تولید، پخش و توزیع ۱۸ هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌های این شهر طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرشاد منبری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولید، توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر به منظور بهسازی و روکش، افزایش ایمنی تردد شهروندان در معابر و تسریع در عبور و مرور خودرو‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تولید ۱۸ هزار تن آسفالت در سال گذشته افزود: بیشترین آسفالت تولید شده در این مدت صرف بهسازی معابر منطقه ۲ و ناحیه منفصل شهری نایسر با ۶ هزار و ۸۰۰ تن و کمترین آن نیز صرف بهسازی معابر ناحیه ویژه بهاران با یک هزار و ۱۵۰ تُن شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری سنندج یادآور شد: ۲ هزار و ۲۰۰ تن از آسفالت تولیدی سال گذشته نیز صرف بهسازی پروژه‌های عمرانی در حال اجرا شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر تولید آسفالت سال گذشته بیش از هفت هزار تن ماسه شسته، ۱۵ هزار و ۳۷۲ تن اساس و زیراساس، ۴۹۹ تن بتن، ۹ هزار و ۴۰۰ تن سنگ لاشه، سه هزار و ۱۱۰ تن سیمان فله و ۷۰ هزار و ۷۰۰ تن قیر نیز برای استفاده در سطح مناطق چهارگانه و نواحی منفصل و پروژه‌های عمرانی شهراری توزیع شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

انتهای پیام/ع

در سال گذشته ۱۸ هزار تن آسفالت در سنندج تولید شد.

برچسب ها: شورا ، خدمات رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.