تمدید ارسال آثار به جشنواره نمایشنامه نویسی غرب گیلان

فرصت شرکت در دومین جشنواره نمایشنامه نویسی غرب استان گیلان تا ۲۰ اردیبهشت تمدیدشد.

تمدید ارسال آثار به جشنواره نمایشنامه نویسی غرب گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا افزود: فرصت شرکت دردومین  جشنواره نمایشنامه نویسی غرب استان با عنوان رودو تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شد.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره، افزود: نمایشنامه نویسان شهرستان‌های آستارا، تالش، انزلی، رضوانشهر، ماسال، صومعه سرا و فومن می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا با بیان اینکه، این جشنواره نمایش نامه نویسی در ۲ بخش نماز و آزاد برگزار می‌شود، گفت: در بخش آزاد، با موضوع‌های مشکلات جامعه و مضامین بومی و فولکلور خواهد بود و از نظر هیات داوران در اولویت قرار خواهند گرفت.

شاپور تشرینی با بیان اینکه، هر نویسنده حداکثر ٢ اثر با موضوع نماز یا آزاد به همراه خلاصه فعالیت خود را تا ٢٠ اردیبهشت به دبیرخانه جشنواره در آستارا، بلوار خرمشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در یک لوح فشرده ودر قالب PDF ارائه دهد، تصریح کرد: نفرات برتر در اواخر اردیبهشت ماه تجلیل خواهند شد .

 

انتهای پیام / ق

شرکت در جشنواره نمایشنامه نویسی غرب گیلان  تمدید شد

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.