معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲ مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴ هزار و ۳۷۴ متکدی و چادر خواب از سطح منطقه ۲ شهرداری جمع آوری شدند.

جمع آوری متکدیان و چادر خوابان از سطح منطقه ۲ شهذداری مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احسان قیطاقی معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲ مشهد گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع ناهنجاری‌ها از سطح منطقه این افراد توسط گشت خدمات شهری منطقه جمع آوری و تحویل مراکز ذیربط داده شده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد که از ابتدای سال تا کنون از سطح منطقه جمع آوری شده اند ۲ هزار و ۳۳۰ نفر مرد، ۳۵۶ نفر زن و ۸ کودک، خیابانی بودند.

معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲ مشهد با بیان اینکه فقط در اسفند ماه سال گذشته ۱۳۰ متکدی و هزار و ۶۸۰ چادرخواب از سطح منطقه جمع آوری شده اند،  گفت: این افراد از اماکن عمومی، تقاطع‌ها، بوستان‌ها و معابر اصلی و فرعی منطقه جمع آوری و به مراجع ذیربط تحویل داده شدند.

قیطاقی با اشاره به مرکز نگهداری متکدیان و کارتن خواب‌ها، افزود: خانه سبز برای نگهداری متکدیان، کارتن خواب‌ها و افراد آسیب دیده اجتماعی در نظر گرفته شده است که خدماتی مانند پذیرایی با وعده غذای گرم و فضایی برای استحمام و خواب ارائه می‌شود.

انتهای پیام//م. ن
 

جمع آوری ۴ هزار و ۳۷۴ متکدی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.