مدیر امور اجرایی طرح مقاوم‌سازی آبفا تهران مطرح کرد؛

۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای مقاوم سازی مخازن تهران

اسدی گفت: مقاوم‌سازی این مخازن با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی انجام شده و مقاوم‌سازی پنج باب مخزن ذخیره دیگر به حجم تقریبی ۱۰۰ هزار مترمکعب با اعتباری حدود۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای مقاوم سازی مخازن تهرانبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو؛ پرویز اسدی، مدیر امور اجرایی طرح مقاوم‌سازی و بهسازی تاسیسات آب آبفای استان تهران گفت: مقاوم‌سازی این مخازن با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی انجام شده و مقاوم‌سازی پنج باب مخزن ذخیره دیگر به حجم تقریبی ۱۰۰ هزار مترمکعب با اعتباری حدود۲۰ میلیارد ریال در حال اجراست.


بیشتر بخوانید: افزایش ۶۲ درصدی حجم مخازن سدها نسبت به سال گذشته/۷۶ درصد مخازن سد‌های کشور پر است


مدیر امور اجرایی طرح مقاوم‌سازی و بهسازی تاسیسات آب آبفای استان تهران افزود: تاکنون ۴۷ باب مخزن ذخیره آب با حجم تقریبی ۱۲۰۰ هزار مترمکعب برای اجرای عملیات مقاوم‌سازی شناسایی شده است.

به گفته وی با توجه به مقاوم‌نبودن مخازن در برابر نیرو‌های جانبی و پیچشی حاصل از زلزله، با ایجاد شبکه‌های آرماتوربندی و کابل‌های پیش‌تنیده در سقف مخازن، ضمن یکپارچه‌سازی ساختمان و رفع موارد حساسی همچون وجود درز‌های انبساطی، مخازن حین بهره‌برداری مقاوم شده‌اند.

انتهای پیام/

مقاوم‌سازی ۱۰ مخزن ذخیره آب در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار