اهداء اقلام فرهنگی به مناطق سیل زده حمیدیه خوزستان

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمان گفت: ۶ هزار انواع اقلام فرهنگی توسط کتابخانه‌های استان به مناطق سیل زده حمیدیه اهداء شد.

مصطفی شمس الدینی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به وقوع سیل در مناطق خوزستان و تعیین استان کرمان به عنوان معین شهر حمیدیه، از بیستم فروردین ماه اقدام به جمع آوری اقلام فرهنگی از کتابخانه‌های استان کردیم.

شمس الدینی افزود: اقلام اهدایی شامل ۶ هزارقلم لوازم التحریر، کتاب و اسباب بازی است که از طریق فراخوان پویش مردمی جمع آوری شده است.

وی گفت:همچنین علاوه بر جمع آوری و اهداء این اقلام فرهنگی، کتابداران استان هم بخشی ازحقوق خود را به مردم سیل زده اهداء کردند.

وی بیان داشت:همچنین علاوه بر جمع آوری کمک‌های اهدایی، کارکنان ادارات کتابخانه‌های عمومی استان هم برای اعزام و درخواست نیروی کمکی و فرهنگی به شهرستان حمیدیه داوطلبانه نام نویسی کرده اند که در صورت نیاز اعزام خواهند شد.

تعداد ۶ هزاراقلام فرهنگی کاهدایی کتابخانه‌های عمومی استان جمع آوری و فردا به استان خوزستان و شهرستان حمیدیه ارسال میشود.
ارزش این اقلام ۱۶۰ میلیون ریال است ،این طرح با عنوان بهار مهربانی در سراسر استان اجرا شد.
انتهای پیام /ی

اجرای بهار مهربانی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار