نوکیا مشکل گوشی 9 PureView را در بروزرسانی جدید خود حل کرد

پس از گزارش مشکلی در بخش حسگر اثر انگشت گوشی PureView 9، شرکت نوکیا با انتشار بروزرسانی جدیدی این مشکل را حل کرد.

نوکیا مشکل گوشی 9 PureView را در بروزرسانی جدید خود حل کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقت پیش بود که خبرهایی درباره گوشی جدید نوکیا در فضای مجازی منتشر می ‌شدند. این گوشی که PureView نام دارد پس از مدت‌ها انتظار چندی پیش رونمایی شد. اما مدتی بعد گزارش‌هایی درباره مشکلاتی در این گوشی فضای مجازی را پر کرد.

اوایل ماه جاری یکی از خبرگزاری‌های رسمی فناوری گزارشی درباره عملکرد PureView 9 منتشر کرد که نشان می‌داد چقدر این دستگاه کاربر خود را راضی می‌کند. امتیازی که در این گزارش به PureView 9 داده شده ۴ از ۱۰ است. اگر از خود می‌پرسید به چه دلیلی امتیازی این چنین پایین به گوشی نوکیا داده شده، باید به عنوان یک مثال این موضوع را بدانید که حسگر اثر انگشت اپتیکال درون صفحه نمایش استفاده شده در این دستگاه به خوبی عمل نمی‌کند و به همین دلیل کاربر برای ورود به گوشی نیاز دارد چند بار انگشت خود را روی آن قرار داده و یا حتی آن را محکم‌تر فشار دهد. اما مثل این که قرار است این مسئله با بروزرسانی جدید نوکیا PureView 9 مرتفع شود‌.

در روز جمعه توئیتی به وسیله جوهو سارویکاس، مدیر ارشد واحد محصولات شرکت HMD، منتشر شد. وی در این توئیت اعلام کرد که بروزرسانی تازه‌ای برای دستگاه جدید نوکیا منتشر می‌شود که عملکرد اسکنر بیومتریکی یکپارچه با نمایشگر آن را بهبود می‌بخشد. بر طبق متن این پیام، کاربران پس از نصب بروزرسانی باید جهت بهره‌مندی از بهترین تجربه ممکن بار دیگر اثر انگشت خود را در حافظه گوشی ثبت نمایند. وی همچنین خاطرنشان کرد هم اکنون بروزرسانی جدید این گوشی از اکثر بازارهای نرم‌افزار اندروید قابل دریافت است.

نوکیا مشکل گوشی 9 PureView را در بروزرسانی جدید خود حل کرد

چندی پیش یکی از کاربران گوشی نوکیا 9 PureView که این بروزرسانی ۲۵۰.۴ مگابایتی را نصب کرده، می‌گوید با نصب این آپدیت جدید، عملکرد دستگاه به شکل قابل توجهی افزایش یافته و این مسئله محسوس است. همچنین او اعلام کرده است که در ۹ نوبت از ۱۰ مرتبه تلاش خود توانسته قفل گوشی را از طریق اسکنر اثر انگشت بازگشایی نماید. علاوه بر این در بروزرسانی جدید کیفیت تصاویر ثبت شده بالاتر هستند و سرعت پردازش آن‌ها به وسیله دستگاه بیشتر شده است.


بیشتر بخوانید: استراتژی جدید سامسونگ با فروش بالای سری گلکسی A به ثمر نشست 


انتهای پیام/

حل شدن مشکل گوشی نوکیا 9 Pureview در بروزرسانی جدید

برچسب ها: فناوری ، نوکیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.