مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از کمک ۱۶ میلیون تومانی به سیل‌زدگان استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حمید شاکری‌صفت ، مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از کمک ۱۶ میلیون تومانی به سیل‌زدگان استان لرستان خبر داد و گفت: این مبلغ به حساب مجمع خیرین سلامت لرستان واریز شد.

 شاکری‌صفت با اشاره به توزیع غذای گرم بین بیماران دارای سوء تغذیه در قالب طرح طعم مهربانی اظهار کرد: سال گذشته ۴ هزار و ۳۵۹ پرس غذای گرم به مبلغ ۲۴۵ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال بین بیماران توزیع شد.

وی به توزیع سبد غذایی و بن کارت در بین ۶۳۲ خانواده به مبلغ ۶۳۳ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال در قالب طرح «طعم مهربانی» اشاره کرد و گفت: بین ۸۰۸ خانواده گوشت قربانی به مبلغ ۵۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و ۹۳ خانواده گوشت مرغ به مبلغ ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال توزیع شد.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به حمایت از ۱۲۶ خانواده در طرح «ضیافت» ماه رمضان با هزینه ۱۲۶ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال افزود: در طرح «شوق دیدار» نیز که برنامه تفقد و دلجویی از ۲۰ بیمار بود، ۲۰ میلیون ریال هزینه شد.

 شاکری‌صفت با بیان اینکه ۹۴ خانواده در شب یلدا به مبلغ ۹۴ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال حمایت شدند گفت: با هزینه ۱۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به ۱۳۲ خانواده در دهه فجر و سال نو کمک شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته در طرح «طعم مهربانی» یک‌میلیارد و ۸۴۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال مساعدت شد.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به کمک‌های مجمع خیرین سلامت همدان در بخش مددکاری به مناطق سیل‌زده کشور گفت: در مرحله اول ۶ میلیون تومان و در مرحله دوم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب مجمع خیرین سلامت لرستان واریز شد.

انتهای پیام/پ

استان همدان ۱۶ میلیون تومان  به سیل‌زدگان لرستان کمک اهدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.