بهار مهربانی؛

ارسال کتاب و اسباب‌بازی از کتابخانه‌های سمنان به مناطق سیل‌زده لرستان درچندروز آینده

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از ارسال اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی توسط شهروندان، مسئولان، خیرین و کارکنان و کتابداران این اداره کل برای کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سعید دهقانلو، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن با اشاره به اجرای پویش بهار مهربانی که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی شامل کتاب و اسباب‌بازی و ارسال آن به مناطق سیل‌زده، کلید خورده است، گفت: در راستای اجرای این پویش، اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی که توسط شهروندان، مسئولان، خیرین، کارکنان و کتابداران این اداره کل برای کودکان مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شده است و تا پایان هفته جاری به استان لرستان ارسال می‌شود.

دهقانلو با ابراز همدردی با هم‌وطنانی که در سیل اخیر دچار آسیب شدند، گفت: هر نوع کمک به هموطنانی که دچار بحران شده‌اند، ضروری است.

وی از ایجاد پایگاه جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی در کتابخانه‌های عمومی این استان برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و افزود: اولین بسته‌های اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی توسط شهروندان، مسئولان، خیرین و کارکنان و کتابداران این اداره کل به کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان هم، تا پایان هفته جاری ارسال می‌شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان بابیان اینکه کمک‌های نقدی توسط کتابداران و کارکنان این اداره کل برای کمک به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری‌شده است، عنوان کرد: جمعی از کتابداران و کارکنان این اداره کل در اقدامی خداپسندانه یک روز حقوق خود را برای خرید اسباب‌بازی و کتاب برای کودکان مناطق سیل‌زده اهدا کردند.

دهقانلو افزود: مردم ایران همواره با مشارکت و همدلی در برهه‌های مختلف، یاری‌رسان همنوعان خود بوده‌اند و هم‌اکنون نیز همه ما بر اساس رسالتی که بر عهده داریم، نباید در برابر درد و رنج هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور غافل باشیم.

انتهای پیام/پ

 کتاب و اسباب‌بازی از کتابخانه‌های عمومی سمنان به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار