مدیر عامل شرکت گاز لرستان:

هشت هزار کیلومتر شبکه گاز در لرستان ایجاد شد

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: تاکنون حدود هشت هزار کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده که حدود سه هزار کیلومتر در شهر‌ها و پنج هزار کیلومتر در روستا‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  غلامرضا لطفعلیان ،مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: سال ۹۷ بیش از ۷۹۲ کیلومتر شبکه گاز شامل خطوط تغذیه و توزیع در استان اجرا شد.

 لطفعلیان با بیان اینکه شرکت گاز استان توانست سال گذشته ۴۲۰ روستای استان را گازدار کند، افزود: اجرای این مقدار شبکه در طول یک سال بی‌سابقه است.

وی بیان کرد: در حال حاضر گاز سانی به روستا‌ها و توسعه خدمات به مناطق محروم اولویت اصلی شرکت استان است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: تاکنون حدود هشت هزار کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده که حدود سه هزار کیلومتر در شهر‌ها و پنج هزار کیلومتر در روستا‌ها بوده است.

لطفعلیان افزود: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از نعمت گاز بهره‌مند هستند و گازرسانی به شهر شول‌آباد که تنها شهر بدون گاز استان بوده در حال اجراست.

وی گفت: هم اکنون ۱۶۰۰ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و امید می‌رود تا پایان سال ۹۸ برنامه توسعه گازرسانی به روستا‌ها به نتیجه رسیده و تمام روستا‌های واجد شرایط از گاز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/پ

اجرای هشت هزار کیلومتر شبکه گاز در لرستان

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.