لطیفی: بودجه برخی از تیم‌های دسته اولی از باشگاه‌های لیگ برتری بیشتر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بودجه بعضی از تیم‌های حاضر در لیگ یک از بودجه برخی از تیم‌های لیگ برتر بیشتر است.

لطیفی: بودجه برخی از تیم‌های دسته اولی از باشگاه‌های لیگ برتری بیشتر استعلی لطیفی کارشناش فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر و شرایط آن‌ها گفت: تیم‌های صعود کننده شایستگی حضور در لیگ برتر را دارند و به نوعی می‌توان گفت که حق به حق دار رسید. ثبات مدیریت در ۲ تیم گل گهر و شاهین از دلایل اصلی صعود این تیم‌ها به لیگ برتر است.

لطیفی از امکانات خوب تیم گل گهر و سرمایه گذاری عظیم این تیم نیز به عنوان یک دلیل اصلی در صعود این تیم یاد کرد و افزود: در لیگ امسال خیلی از تیم‌ها از جمله ۶ تیم نخست جدول با سرمایه گذاری بسیار زیاد پا به این رقابت‌ها گذاشتند و حتی بودجه بعضی از آن‌ها در طول فصل بیشتر از بودجه خیلی از تیم‌های لیگ برتری بود که همین هم از دلایل این بود که در لیگ امسال تفاوت زیادی بین تیم‌های لیگ دسته اول و لیگ برتر در بحث امکانات وجود نداشت.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین به تفاوت سطح لیگ دسته اول امسال با سال گذشته پرداخت و گفت: رقابت در فصل گذشته بین تیم‌ها نسبت به امسال دشوار‌تر بود، زیرا تیم نخست در فصل گذشته با ۶۵ امتیاز به لیگ برتر صعود کرد، اما قهرمان امسان با ۵۵ امتیاز. این فاصله امتیازی تفاوت سطح تیم‌های فصل گذشته و امسال را مشخص می‌کند.

لطیفی در خصوص افت دیگر تیم‌های مدعی در هفته‌های پایانی گفت: مسائل زیادی باعث افت این تیم‌ها در هفته‌های پایانی شد، از جمله: تغییرات زیاد در کادرفنی، نبود ثبات در مدیریت، نداشتن تماشاگر و نبود تمرکز کافی که دلیل اصلی جا ماندن این تیم‌ها از کورس قهرمانی بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم کشور یعنی شهردار ماهشهر گفت: تیم شهرداری ماهشهر ثبات مدیریتی نداشت و این بزرگ‌ترین علت سقوط این تیم به دسته پایین‌تر بود.

او تصریح کرد: تیم ماهشهر در ابتدای فصل از گزینه‌های صعود به لیگ برتر محسوب می‌شد و مدیران این تیم به گفته خودشان به دنبال صعود به لیگ برتر بودند، اما برخی از مشکلات مانند تغییر مربی در طول فصل و نبود ثبات در بخش مدیریت و کادر فنی به این تیم ضربه زد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ دسته اول فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار