ستاره‌های لیگ یکی زیر ذره بین تیم‌های لیگ برتری

رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کشور درحالی به هفته‌های پایانی خود می‌رسد که چند بازیکن با درخشش در این مسابقات زیر ذره بین باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ آزادگان این روز‌ها در اوج حساسیت به سر می‌برد و هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند. در لیگ فصل ۹۷-۹۸ نیز بازیکنانی بودند که بیش از دیگران درخشیدند و همین موضوع باعث شد تا خیلی از تیم‌های لیگ برتری قبل از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال پیشنهاد‌های خود را به صورت مخفیانه و به دور از چشم باشگاه‌های لیگ یکی به این بازیکنان برسانند.

در بین بازیکنانی که در لیگ امسال به ستاره تیم هایشان تبدیل شدند ۵ بازیکن از شانس بالایی برای حضور در لیگ برتر برخودار هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

داوود نوشی صوفیانی

نوش صوفیانی یکی از ارکان اصلی تیم فوتبال گل ریحان البرز محسوب می‌شود که در فصل جاری با توجه به نمایش خیره کننده اش به یکی از مهره‌های ارزشمند این تیم تبدیل شد که همین موضوع باعث شد تا مجتبی حسینی مربی تیم فوتبال گل ریحان برای صعود تیمش به لیگ برتر حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کند. دروازبان تیم فوتبال گل ریحان در این فصل؛ علاوه بر عکس العمل‌های به موقع خود یک رکورد ویژه نیز از خود به جا گذاشت، و با شروع مجدد‌های فوق العاده خود روی چند گل تیمش نیز به صورت مستقیم تاثیر گذاشته است.

بهمن سالاری

سالاری با ۹ گل زده مرد اول خط حمله تیم شاهین بوشهر محسوب می‌شود و عنوان پدیده امسال لیگ را از بیشتر کارشناسان فوتبال دریافت کرده است. بازیکن ۲۶ ساله تی فوتبال شاهین بوشهر سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری سایپا و پدیده مشهد را نیز دارد، اما او هرگز نتوانست در سطح اول فوتبال کشور نامی برای خود دست و پا کنند و به همین دلیل از لیگ برتر به لیگ دسته اول کوچ کرد و باشگاه شاهین را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد. سالاری فصل اخیر در لیگ دسته اول را رویای سپری کرد و به یکی از مهره‌ها کلیدی عبدالله ویسی در تیم شاهین تبدیل شد. او حالا به دنبال تحقق رویایش در لیگ برتر است.

شهریار مقانلو

شهریار مقانلو از جمله معدود بازیکنانی بود که هوادارن تیم ملوان با توجه به اوضاع نا بسامان تیمشان در این فصل دلخوش به درخشش بودند. مقانلو با ۱۴ گل زده به همراه پیمان رنجبری عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال را یدک می‌کشد. وینگر ۲۴ ساله تیم فوتبال ملوان بندر انزلی فوتبال خودش را از جوانان پرسپولیس و پیکان شروع کرد، اما در تیم ملوان به اوج محبوبیت رسید. به نظر می‌رسد پدیده نو ظهور تیم فوتبال ملوان انزلی خودش را برای درخشش در سطح اول فوتبال ایران آماده می‌کند.

پیمان رنجبری

از پیمان رنجبری می‌توان به عنوان شاه کلید باشگاه گل گهر سیرجان نام برد. این بازیکن به عنوان تاثیرگذار‌ترین بازیکن باشگاه گل گهر با ۱۴ گل زده در خط حمله تیمش آقایی می‌کند و عصای دست پیرمرد کروات نیز هست محسوب می‌شود. رنجبری از گزینه‌های جدی تیم‌های لیگ برتری است و به نظر می‌رسد این بازیکن برای حضور در لیگ برتر بی صبرانه چشم انتظار پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال است.

مهدی تیکدری

مهدی تیکدری از جمله بازیکنانی بود که تیم‌های لیگ برتری برای جذب او منتظر پایان مسابقات لیگ یک نشدند. تیم فوتبال تراکتور سازی گوی سبقت را ازسایر تیم‌های لیگ برتری ربود تا چند هفته قبل از این که لیگ به پایان برسد به ثبت قرار داد با او بپردازد. ستاره جوان تیم فوتبال مس کرمان باید خودش را برای حضور در لیگ برتر و رقابت با بزرگان فوتبال تیم تراکتور سازی برای حضور در ترکیب این تیم کند. حال باید دید که آیا هافبک توانمند تیم فوتبال مس کرمان می‌تواند قلب طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی را تسخیر کند یا مورد خشم آن‌ها واقع خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ دسته یک فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار