مدبر: سایپا همواره حامی ورزش کارگری است

در دیدار امروز (چهارشنبه) مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا با رئیس و نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری، پیرامون روش‌های حضور پر رنگ‌تر سایپا در فعالیت‌های ورزش کارگری بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از باشگاه سایپا، مدبر (مدیر عامل باشگاه سایپا) با ابراز آمادگی سایپا از حمایت کامل در بخش ورزش کارگری، بر ضرورت یکپارچگی ساختار ورزش در اینگونه بنگاه‌ها برای امکان برنامه ریزی و حمایت بیشتر ورزش در بخش کارگری تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد، با این اقدام در سایپا فعالیت‌های ورزشی در بخش کارگری افزایش و سامان بیشتری پیدا کند.

رمضی، رئیس ورزش کارگری نیز با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های فدراسیون ورزش کارگری و با تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت کارگران و افزایش بهره وری و نشاط جامعه خواستار حضور و توجه بیشتر سایپا در فعالیت‌های فدراسیون و ورزش کارگری شد.

رمضی با اشاره به عضویت فدراسیون ورزش کارگری در فدراسیون جهانی ورزش شرکت‌ها (company games) و حضور قدرتمندانه کارگران ایران در دوره قبل، جایگاه سایپا بعنوان یک شرکت صنعتی معظم در این رقابت‌ها را با اهمیت توصیف کرد.

برگزاری المپیاد‌های ورزشی کارگران صنایع خودرو، در ایران از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود که در آینده نزدیک با مشارکت بخش ورزش این صنایع و حمایت سایپا اجرایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

تقابل خودروسازان در تبریز/ پیکان درصدد انتقام/ استقلال به نساجی رسید

اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر اعلام شد

برگزاری نشست مدیرعامل باشگاه سایپا با علی دایی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار